Avatar billede been Nybegynder
09. februar 2001 - 22:26 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

Kan ikke mere se hooverbuttons ?

Lige pludselig kan jeg ikke længere se og bruge hooverbuttons med rollover effekt i min IE5.5 nyeste opdatering fra Microsoft har ikke løst problemet, nogen forslag ?

Jeg kan heller ikke se dem i preview i min Frontpage 2K ?
Avatar billede codebase Praktikant
10. februar 2001 - 00:30 #1
html kode tak :)

_codeb@se.
Avatar billede been Nybegynder
10. februar 2001 - 10:34 #2
Ja, men jeg har ikke ændret i nogen kode, men du kan se siden på http://www.hjvk7114.bornholmer.dk

Skriv lige hvis du heller ikke kan se knapperne, de er bare lavet i frontpage, og har virket de sidste par år uden problemer.
Avatar billede niceguy Nybegynder
10. februar 2001 - 11:24 #3
been -> jeg kan sagtens se dem.. Måske har du pillet i nogle af dine indstillinger, så du ikke kan se java..
Avatar billede been Nybegynder
10. februar 2001 - 11:44 #4
Ja det var også min første tanke, men jeg har aktiveret alt vedr. jacascript og sat sikkerheden til lav på alt andet - og det virker stadig ikke ?
Avatar billede tommyf Nybegynder
10. februar 2001 - 11:47 #5
Jeg blev nødt til at trykke F5  før jeg kunne se dem.
Avatar billede codebase Praktikant
10. februar 2001 - 12:33 #6
jeg kan godt se den :)
_codeb@se.
Avatar billede been Nybegynder
10. februar 2001 - 12:40 #7
OK, så tror jeg at jeg vil formatere og installere win2k istedet for min me.

Tak for hjælpen, jeg fordeler pointene selvom jeg ikke har fået løst problemet pt.
Avatar billede been Nybegynder
10. februar 2001 - 12:42 #8
Codebase hvis du dropper et svar får du de 10, ok ?
Avatar billede codebase Praktikant
10. februar 2001 - 12:43 #9
WIN ME sucks, så det lyder som en god ide.

Jeg ar selv været turen igennem, og har ikke haft prob. med min pc\'er siden..........

men før WIN2K.......... gush... ikke andet end prob.

_codeb@se. :)
Avatar billede codebase Praktikant
10. februar 2001 - 12:43 #10
skulle være svar :)
Avatar billede been Nybegynder
10. februar 2001 - 12:51 #11
Sådan så skulle pointene være pænt fordelt, og endnu engang tak for hjælpen.

Codebase : Jeg tror du har meget ret, der hvor jeg arbejder kører vi kun NT WRK40, og det kører ganske fornuftigt, derfor bliver det fra om ca. 1 time win 2K herfra.
God weekend.