Avatar billede Sweet1 Nybegynder
16. april 2004 - 18:13 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

En fyr på 34 og en pige på 16 kærster ?

Hejsa

Jeg har et spørgsmål til folket herinde på Eksperten.

Hvad mener i om at en fyr på 34 er kærste med en pige på 16 ?

Der er absolut ingen tvang fra mandens side, pigen er fri og kan gøre som hun vil, og begge personer er tiltrukket af hinanden fordi de har det rart sammen.

Hvad er jeres mening ?
Avatar billede peet-49 Novice
16. april 2004 - 18:17 #1
Min første kone og jeg boede sammen fra hun var fyldt 16 og jeg var 36, der holdt i 14 år, så alder er ingen hindring, min nuværend kone er 18 år yngre en mig.
Avatar billede popsy Novice
16. april 2004 - 18:24 #2
Hmm, har en eller anden grænse ved de 18 år, der stopper jeg med at være forarget...Men 34 og 16???
Jeg synes ikke det er ok, men det er da fuldt lovligt.
Avatar billede ird Praktikant
16. april 2004 - 18:25 #3
Er af samme mening som peet.
Godt nok er der ikke så mange år mellem min kæreste og jeg, men 7 år er da en del :)
Så langtid hun ikke er under den kriminelle lavalder kan jeg ikke se problemet, når der ikke er tvang med i billedet
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
16. april 2004 - 18:30 #4
Jeg har samme holdning, min kone er 11 år yngre end jeg er.

Men de får det svært, den almindeige mobning fra familie og kolleger (tror jeg)
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
16. april 2004 - 18:33 #5
Med mobning mener jeg noget a la, nåå hvordan går det med kuvøseguffet, har hørt den flere gange, indtil jeg kom til at sige, fint, hellere en der holder mig ung end en der er klistret fast i sofaen.
Avatar billede ird Praktikant
16. april 2004 - 18:33 #6
hvorfor søren er det altid manden der er ældst *GG*
Ungt kød smager bedst siges der :))
Avatar billede basementjack Nybegynder
16. april 2004 - 18:34 #7
Jeg kan kun sige jeg bryder mig ikke om det.. Jeg går ikke mere end 4 år op eller ned fra min egen alder...
Avatar billede peet-49 Novice
16. april 2004 - 18:34 #8
Det er ikke altid sådan; min onkels kone er 20 år ældre, end min onkel.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
16. april 2004 - 18:36 #9
Det er jagtinstinktet og det at man ikke selv har sat sig endnu.
Har 4 unger under 10 år, der er gang i huset, godt det er meget stort.
Avatar billede ird Praktikant
16. april 2004 - 18:36 #10
Yep kærlighed er noget finurligt skidt :)
Men kan man undvære det...nøpes
Avatar billede magictouch Nybegynder
16. april 2004 - 18:41 #11
basementjack> Hvis lynet virkelig rammer dig, tænker du ikke på alder;)
Avatar billede Trez Seniormester
16. april 2004 - 18:50 #12
Der er små 12 år mellem mig og min kæreste, jeg er 31 og hun er 19, så alder er ikke noget der adskiller folk hvis de elsker hinanden, eller som magictouch siger det... Hvis lynet rammer :)

/Trez
Avatar billede therevelation Nybegynder
16. april 2004 - 18:55 #13
well jeg mener ikke alder nødvendigvis er en hindring er selv lige kommet ud af et forhold hvor hun var 11 år ældre end mig. Så hvis man kan bryde de barrierer der vil dukke op på et tidspunkt så er det da fint :o) (er selv 23)

Dog mener jeg dog også 16 er lige en smule for ung ..uden at være fordømmende men hun er stadig teenager og har altså et lille styk vej endnu før hun er "voksen".

MvH Michal
Avatar billede Slettet bruger
16. april 2004 - 19:06 #14
Underligt spørgsmål...  Selvfølgelig kan en fyr på 34 og en pige på 16 være kærester. Hvis de virkelig er forelsket i hinanden, skal de så ikke have lov til at have hinanden? Selvfølgelig skal de da det.  :-)
Eller du mener måske også, at en lys-hudet og en mørk-hudet heller ikke skal have hinanden? Eller 2 mennesker med forskellige religioner? Eller mennesker fra forskelige samfundslag?
Men du har måske allerede "dømt" de mennesker, og opsat regler/retningslinier for, hvor stor aldersforskellen må være? Eller hvor stor forskel der må være i hudfarven? Nej du, tænk dig én gang mere om, inden du fordømmer andre mennesker.
Uha uha, tænk hvis du selv kom ud for det samme, hva´???  :-/

Jeg undrer:
Hvornår har du selv sidst være forelsket???  ;-)

Nej, det er da lækkert at mennesker kaster sig ud i en forelskelse, ikke sandt?
Der er sgu krig og mange andre ubehagelige nok i denne verden, så lad os bare få en masse kærlighed!  :-))

Så bare kom i gang allesammen! Hold jer IKKE tilbage af andre menneskers indskrænkede småligheder, men tag springet fra 10-meter-vippen! Og hvem ved: Måske I fandt en kæreste? Fedt, ikke?  :-))
Avatar billede ird Praktikant
16. april 2004 - 19:10 #15
cool indlæg :)
Avatar billede magictouch Nybegynder
16. april 2004 - 19:28 #16
extend> også enig;) det handler jo også om at give slip på sig selv og lade følelserne råde.
Avatar billede suxor Nybegynder
16. april 2004 - 19:28 #17
Hmm. Jeg synes det er iorden. Min onkel var 34 da han mødte sin nuværende kæreste, og hun var 17. Dvs. 17 år. Imellem min faster og hendes mand er der 18år. Såe, det er nok ikke helt sjældent det sker :)
Avatar billede colabund Nybegynder
16. april 2004 - 20:12 #18
Tjaa, som sagt er det jo sjældent at man er følelsesmæssigt fuldtudviklet, når man er 16-18-22 år gammel.
Men bare man passer sammen, det er jo det vigtigste.
To mænd står og snakker sammen:
a) Jeg har endelig fundet mig en kæreste, hun er kun 30 år gammel..
b) Jamen du er jo 50 år, har du da slet ikke tænkt på alderen???
a) Ehh, hvad mener du???
b) Når du er 85, så er hun jo 65, og hvem vil gerne have sådan en gammel kone, fjols!

Smil herfra.
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
30. maj 2004 - 00:04 #19
Oki lukker her ;O)

Takker for kommentarerne ....
Avatar billede peet-49 Novice
30. maj 2004 - 09:30 #20
Selv tak.