Avatar billede gerstrom Nybegynder
16. april 2004 - 17:55 Der er 4 kommentarer

Ny router

Jeg har opsagt mit TDC abonnement til fordel for tele2, og skal nu ud og anskaffe mig en erstatning for min gamle speedstream 2601 router. I denne sammenhæng ville jeg høre om nogen kan anbefale noget bestemt. Det må gerne være billigt og kunne anskaffes gennem edbpriser.dk. Eneste krav er, at den nye router skal kunne minimum de samme ting som det gamle.

Skyd endelig løs.

På forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
16. april 2004 - 18:03 #1
Jeg var i præcis samme situation, jeg skiftede til en D-Link di-604!

Den har fungeret upåklageligt.

- pacroon.
Avatar billede gerstrom Nybegynder
16. april 2004 - 18:09 #2
Okay, men den er mig lidt dyr :)

Det må i øvrigt helst ikke være en trådløs. Vi er nemlig 7 på denne forbindelse, og vi gider ikke alle til at udskifte hardware.
Avatar billede espersen Novice
16. april 2004 - 19:02 #3
se evt. på denne Router fra Linksys (en del af Cisco-koncernen)
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=18516

Den har router med indbygget switch, WirelessLan, Firewall, VPN osv. - dermed er di lidt fremtidssikret, hvis der skal være lidt Wlan i huset ;o)

Har siddet og nørdet lidt med sådan en de sidste par dage ; den er nu fin!

Den Dlink som pacr00n snakker  om er da ikke så dyr (320,-):
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=14158
Avatar billede espersen Novice
20. april 2004 - 19:11 #4
gerstrom ; hvad siger du til det ?