Avatar billede miza Nybegynder
16. april 2004 - 15:36 Der er 10 kommentarer

DVD med indbygget NTSC til PAL converter.

Jeg mangler kraftigt en DVD-afspiller der kan afspille både PAL og NTSC, men kun udsender PAL/50hz, da billedet flimrer/mister synkronisering under NTSC/60hz signal. Har set på denne fra Sony, men ved ikke om den kan:[URL]http://www.sony.dk/PageView.do?site=odw_da_DK&page=ProductHome&section=da_DK_Products&productmodel=%2FDVD+%26+VCR%2FDVD+Player%2FDVP-NS930V%2FB&productcategory=%2FDVD+%26+VCR%2FDVD+Player&productsku=DVPNS930VS.1EC[URL/]
Avatar billede theshadow Nybegynder
17. april 2004 - 00:40 #1
Ring til Ring på 35 36 49 00 alle dage fra 11-17,30 Jakob
Avatar billede theshadow Nybegynder
17. april 2004 - 00:41 #2
og så lørdag
Avatar billede miza Nybegynder
17. april 2004 - 06:52 #3
hvad mener du med "Ring til Ring"...?, og hvem får jeg fat i?.
Avatar billede theshadow Nybegynder
17. april 2004 - 17:05 #4
Jeg heder Jakob og arbjer med den slaks.... www.hifiklubben.dk
Avatar billede miza Nybegynder
18. april 2004 - 08:26 #5
Har fundet en der kan konvetere NTSC til PAL, og PAL til NTSC... men prisen var også 2500kr. (Pioneer DV-565A-S), du kender vel ikke andre der kan det samme?
Avatar billede miza Nybegynder
18. april 2004 - 08:27 #6
Ringer ikke, men vil fortsat skrive her, hvis der er andre der også har noget at sige.
Avatar billede miza Nybegynder
30. maj 2004 - 07:34 #7
lukker
Avatar billede henninga Novice
24. december 2004 - 10:54 #8
De fleste dvd-afspillere i europa kan også afspille NTSC. De laver det om til en slags PAL og sender det til fjernsyn.

Lukker???
Avatar billede miza Nybegynder
24. december 2004 - 12:49 #9
glem det med lukker...

Ja jeg ved godt at der er mange der kan afspille NTSC, men min TV understøtter ikke 60Hz.

Jeg har du fundet en prisbillig Lumatron, men den er ikke af særlig god kvalitet, og den ridser mine dvd'er :(. Så jeg leder stadig.
Avatar billede henninga Novice
25. december 2004 - 21:51 #10
Dit TV skal ikke understøtte noget - det er dvd-afspilleren der laver det om til PAL.
Det bliver ikke rigtig PAL, men en slags pseudo-pal som dit tv opfatter som pal.

Men jeg tror at du skal lukke spm her og så oprette et nyt - det her er 6 mndr gammelt og det er der vist ingen der kigger efter.

God jul
HenningA