Avatar billede tblaster Nybegynder
16. april 2004 - 13:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hukommelsen kunne ikke "read".

Hejsa

Jeg sidder og arbejder med en Pinnacle Studio 9 med den nyeste patch (9.0.8). Jeg har her en del problemer med at få lavet min film "Make Movie".

Jeg prøver at lave en DVD og har valg automatisk kvalitet og at den skal "Create disc content but don't burn".

Den samlet længde af den film jeg prøver at lave er 26 min. Men min fejl opstå også på længder over denne. Mit problem er at jeg midt under compileringen får denne fejl:

---------------------------
studio.exe - Programfejl
---------------------------
Instruktionen ved "0x0ff9cd7a" refererede hukommelse ved "0x00000000". Hukommelsen kunne ikke "read".

Klik på OK for at afslutte programmet
Klik på Annuller for at udføre fejlfinding i programmet
---------------------------
OK  Annuller
---------------------------

Hvis jeg bare prøver at lave en video på 5min eller sådan noget så får jeg ikke fejl. Er der nogen der ved hvad der er galt?

Jeg har alle nye opdateringe til min WinXP og køre med de nyeste Nvidia driver. Desuden har jeg prøvet at smide FreeRam XP på for at sikre at den har nok ram at køre med og såvidt jeg kan se så har den stadig omkring 200mb tilbage når den går jeg. (Jeg har 512mb ddr) i alt.

Jeg kørte førhen med den gamle version, 8, og der havde jeg ikke nogen problemer med at lave mine film.

Med hensyn til min harddisk så har jeg 30gb fri på disken som den gemmer filerne på. Min disk er en Segate SATA så hastighedsnæssigt skulle der ikke være nogen problemer!

Til info kan jeg fortælle at FreeRam XP også viser noget om Load ... når jeg køre med Studio åben ligger denne procent næsten på 50 og farven er gul. I programmet står følgende beskrivelse om load:
"Displays information about the True Adjusted Memory Load. This is one-half percentage of total allocated memory to total RAM. ... Try to keep under 50%"

Jeg har testet mine ram med memtest86 ... den fandt ingen fejl!

Håber der er nogen der har nogle gode råd til hvad jeg skal gøre for at slippe for mit problem!

På forhånd tak
Avatar billede the-great-fox Nybegynder
16. april 2004 - 19:23 #1
Den fejl kan godt komme hvis der er nogle fejl i windows/programmet. jeg fik den fejl i war3, jeg skulle lave en Format C: før jeg fik mit spil til at virke.
Avatar billede tblaster Nybegynder
29. november 2004 - 23:54 #2
Lukker ...

Det viste sig at problemet var grundet en fejl i selve programmet og der skulle bare en opdatering til!