Avatar billede speedpow Nybegynder
09. februar 2001 - 20:47 Der er 14 kommentarer

Fucking lorteland

Hvad kan jeg få af internet opkoplinger, når jeg ikke kan få adsl?????? Bor på lorte landet!!!
Avatar billede parazite Nybegynder
09. februar 2001 - 20:49 #1
Alm. 56K, nogen gange ISDN, evt. parabol, men det er skide ustabilt - det er vist mulighederne...

FWA kommer til sommer - glæd dig! Kig på www.sonofon.dk for mere info.
Avatar billede bantz Nybegynder
09. februar 2001 - 21:02 #3
hvad med en ISDN flatrate ? (flatrate: være connected hele tiden)

http://www.cybercity.dk/produkter/fastpris/home.phtml?link=1
Avatar billede repsac Nybegynder
09. februar 2001 - 21:05 #4
Det bli\'r for svedigt ... ;o)
Nogen der har hørt et gæt på en pris?
=>Speedpow: Du ligger garanteret inden for de 5% der IKKE kan få FWA ... Mr. Eddies lov ... ;o)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
10. februar 2001 - 06:52 #5
repsac:> selve forbindelsen skulle ikke være så dyr, det er mere udstyret til at etablere forbindelsen der er. IT-avisen.dk og brugnettet.dk skrev, dengang det var officielt hvem der havde fået FWA licenser, at udstyret alene beløb sig til ~20K ..
Avatar billede repsac Nybegynder
10. februar 2001 - 12:13 #6
Så er det jo knap så sjovt ...
Prisen bliver nok meget mindre når det for alvor kommer på markedet ... så kommer der jo gang i salget ...
Men etwa 20.000 go\'e danske kroner er sq da meget for \"en opkobling\" (udstyret) ...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
10. februar 2001 - 12:17 #7
Nopes .. meen den pris falder nok ligeså hurtigt som vi afslører snydere herinde ;-)
Ellers er der sku ingen der gider købe det ..
Avatar billede repsac Nybegynder
10. februar 2001 - 12:22 #8
Tjaehh jeg har tilbøjlighed til at give dig ret ...
Jeg gidder dog bare ikke afsløre alt det snyderi ... så kunne man jo ikke foretage sig andet! --> vent en måned og vi får penge for at få FWA ... ;)
Avatar billede repsac Nybegynder
10. februar 2001 - 12:24 #9
Når vi så om en måden har fået FWA med 32Mbit/s skal de så ikke her på eksperten.dk til at integrere noget webcam-lignende noget så man kan sidde og lave underlige ansigter til hinanden mens man skriver ...
Man burde vel forslå dem det, hvis de ikke allrede har gang i noget ...
Har de en TODO-liste? - hvor er den?
Avatar billede repsac Nybegynder
10. februar 2001 - 12:25 #10
allrede --> allerede ... man ær jo ægge språvli\' væl ...
Avatar billede prodic Mester
10. februar 2001 - 14:46 #11
speedpow->Pro@cess ISDN koster ca. en plov - du bor jo på landet ikke :-) per mdr. hos TDC/TDK
Derudover kommer der diverse udgifter til en evt. router, dem kan du evt. undvære.
Bruger det selv, man bor vel ude i den alt for friske luft, betaler ikke selv :-)
Men det er bare surf and enjoy for den faste pris på de 500,-
Avatar billede kapla Nybegynder
11. februar 2001 - 15:38 #12
http://www.blivklogere.dk/

Prøv at chekke om du kan få ADSL hos mobilix
Avatar billede nomiz Nybegynder
11. februar 2001 - 18:44 #13
FWA-priserne kommer til at konkurre med ADSL
Avatar billede kapla Nybegynder
09. marts 2001 - 15:14 #14
Lukke spørgsmålet?