Avatar billede robin-steen Nybegynder
16. april 2004 - 00:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke Fjerne Messenger??

Har lige installeret Windows Xp og ønsker ikke at ha Messenger på PCeren, men kan ikke hverken fjerne, slette eller Uninstall programmet....HJÆLP!!! Den ligger ikke i menuen tilføj/fjern programmer..og altså heller ikke i tilføj/fjern Windowskomponenter

Hilsen Robin
Avatar billede pfp Nybegynder
16. april 2004 - 00:56 #1
Start -> Kør...

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
Avatar billede robin-steen Nybegynder
16. april 2004 - 00:57 #2
DU er en skat...Tak for det hurtige svar,,,Nyd dine points :o)
Avatar billede halifax Nybegynder
16. april 2004 - 01:00 #3
Vi taler formentlig om Windows Messenger og IKKE servicen Messenger!!

Hvis du i stedet vil bruge MSN Messenger så vær opmærksom på, at du ikke kan bruge funktionen Fjernskrivebord, når Win Mess er fjernet, da der skal bruges nogle af de komponenter som fjernes
Avatar billede cp1 Nybegynder
16. april 2004 - 02:29 #4
der er osse denne metode til at stoppe Windows Messenger med,
omdøb mappen Messenger i Programmer til MessengerOFF , så har du stadig Messenger hvis du sq få brug for den ;) hvis Outlook Express ( og du bruger den) blir langsom efter du har afinstalleret messenger ka du se her hvordan man løser det
http://firewalker.1go.dk/ , messenger1.jpg og http://firewalker.1go.dk/ ,messenger2.jpg
Avatar billede robin-steen Nybegynder
17. april 2004 - 13:11 #5
takker for den hurtige hjælp mit problem er løst *S*