Avatar billede giang Nybegynder
15. april 2004 - 18:47 Der er 9 kommentarer

Ulemper ved favicon.ico?

Er der nogen ulemper ved at benytte favicon.ico? Hvilke?
Avatar billede gil-galad Nybegynder
15. april 2004 - 18:50 #1
det virker ikke 100% i internet explore, men jeg tror ikke at der er rigtige ulemper ved det...
Avatar billede doodoo Novice
15. april 2004 - 18:51 #2
hmm det er vel ikke så smart ? Seriøst hvem synes det er sejt at have det på sin side... Jeg mener - de fleste har iconet som deres logo og det ses som regel alligevel på siden... det giver ikke anden effekt end "se hvad jeg kan"..
...understøttes heller ikke i alle browsere

En god ting ved det er da hvis folk laver din side til fortrukne og der kan det jo også ses..

bare min mening :)
Avatar billede gil-galad Nybegynder
15. april 2004 - 18:52 #3
doodoo> det er da heller ikke en ulempe? :-)
Avatar billede doodoo Novice
15. april 2004 - 22:51 #4
skrev også bare min mening!
Avatar billede gil-galad Nybegynder
15. april 2004 - 22:52 #5
yes sir!

:-)
Avatar billede doodoo Novice
16. april 2004 - 00:48 #6
:) natnat :S
Avatar billede tigerdyr2 Nybegynder
19. april 2004 - 23:05 #7
Der er noget med at det ikke overholder en bestemt pcp standard, og dette derfor ikke kan bruges på sikre sider, der skal være under en standard. Du må ikke lige hænge mig op på det, men fik engang en længere forklaring om hvorfor, da jeg ville benytte den på en firma hjemmeside.

Ellers virker det i internet explorer, men bliver KUN vist hvis brugeren har Bookmarket siden.
Avatar billede gil-galad Nybegynder
20. april 2004 - 16:28 #8
det virker 100% i netscape og mozilla, altså man behøver ikke bookmarke siden for at se det. (Det bliver også vist i listen over foretrukne...)

I ie forholder det sig som tigerdyr2 siger....
Avatar billede giang Nybegynder
20. april 2004 - 16:34 #9
Vil I anbefale/fraråde bruge af favicon.ico ?