Avatar billede varmeskud Praktikant
15. april 2004 - 16:31 Der er 18 kommentarer og
2 løsninger

fra .wma til .mp3

hey

jeg har min mp3 afspiller som afspiller i mp3. men det musik jeg har på cdér har jeg lagt ind på computeren men de ligger i .wma hvordan conventer jeg dem om til .mp3 så jeg kan afspille dem på min mp3 afspiller.

link til et program og det skal være gratis. må meget gerne være dansk ellers om der er en der ville lave en lille vejledning til det :-)

jeg køre med windows xp.

mvh kim
Avatar billede -cyruz- Nybegynder
15. april 2004 - 16:33 #1
kender et freeware program der lægger dem fra cd'en over på computeren i mp3.....2 sek finder lige et link
Avatar billede varmeskud Praktikant
15. april 2004 - 16:39 #2
jamen så skal jeg jo til at ligge dem om fra cdén. jeg har brugt windows media player til at ligge dem ind med. har omkring 50 musik cdér jeg har lagt ind på computeren da det er nemer at finde rundt i dem ;-)

men dem jeg har nu ville jeg gerne conventer om til .mp3 så jeg ikke skal starte forfra. men ville da gerne have det program da jeg stadig har mange cdér der skal ligges ind :-o
Avatar billede -cyruz- Nybegynder
15. april 2004 - 16:39 #3
Avatar billede -cyruz- Nybegynder
15. april 2004 - 16:41 #4
ellers prøv at gå ind på www.download.com og søg evt. på "wma to mp3" eller sådan noget
Avatar billede varmeskud Praktikant
15. april 2004 - 16:42 #5
det program har jeg nu hentet men den ville installere den siger noget med tag en ny kopi af programmet :-(

jeg skal lige noget skriver snarest igen.
Avatar billede -cyruz- Nybegynder
15. april 2004 - 16:53 #7
prøvede lige et dl det der freerip...den siger det samme med mig...har du evt messenger eller noget for jeg dl det for et stykke tid siden og den setup virker fint
Avatar billede summer Mester
15. april 2004 - 16:54 #8
Du har selvfølgelig ikke Nero 6, så havde du nok ikke spurgt. Nero har nemlig et konverterprg.
Avatar billede -cyruz- Nybegynder
15. april 2004 - 17:09 #9
har lige prøvet de forskellige programmer.....sys at det her er det bedste til at convertere med:
http://download.com.com/3000-2140-10280606.html?tag=lst-0-16

og at freerip er det bedste at rippe cd'er med.....så hvis jeg på en eller anden måde kan sende dig setup'en
Avatar billede varmeskud Praktikant
15. april 2004 - 17:23 #10
add mig på msn varmeskud@msn.com
Avatar billede steffansp Nybegynder
15. april 2004 - 20:50 #11
dBpowerAmp Music Converter kan absolute anbefales, det er meget godt, og så kan man også ligge direkte fra cd til mp3 ind på computeren... Når man gør det finder den også navnene på sangene...
Avatar billede shocino Nybegynder
17. april 2004 - 08:17 #12
super audio converter http://www.audioconverter.net/
Avatar billede varmeskud Praktikant
17. april 2004 - 11:22 #13
Undskyld jeg ikke har svaret men har haft lidt andre ting i hovedet

Cheetah Audio Converter 1.0 kan jeg ikke finde ud af :-(
Avatar billede varmeskud Praktikant
17. april 2004 - 11:31 #14
dBpowerAMP Music Converter og jeg ikke få til at finde mine wma filer så jeg kan converter dem om til mp3
Avatar billede steffansp Nybegynder
17. april 2004 - 11:36 #15
Prøv at højre klikke på en wma og convert to og vølg så mp3..
Avatar billede varmeskud Praktikant
17. april 2004 - 12:37 #16
havde jeg ellers prøvet. men nu virker det tak for hjælpen
Avatar billede steffansp Nybegynder
17. april 2004 - 13:14 #17
Så lidt...
Avatar billede uffesteenberg Novice
25. april 2004 - 15:14 #18
DB PowerAmp Music Converter er SUVERÆNT, avanceret, men let at bruge, kan opdateres og er 100% GRATIS!!!!!!!! http://www.dbpoweramp.com/
Avatar billede steffansp Nybegynder
25. april 2004 - 15:42 #19
Hmm.... Du er god til at bakke en op??? :o)
Avatar billede uffesteenberg Novice
25. april 2004 - 15:43 #20
Yep! Jeg synes sgu det er så godt et program, at det fortjener lidt reklame! :-)