Avatar billede ml Nybegynder
29. september 1999 - 16:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

sms mobil tlf. nr. mailinglist til web site.

Jeg skal bruge et script så folk kan indtaste deres mobli nummer på min website, nummeret tilføjes så til en liste, som jeg kan sende beskeder til via web interface.. Jeg er villig til at betale lidt for det, eller Jeg kan også tilbyde en masse god banner reklame, feks. 5.000 fremvisninger til en normal værdi på 500 kr. Men det betyder bestæmt ikke at jeg vil betale 500 kontant.... Kontakt mig venligst på lie@cosmic.dk
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 1999 - 19:45 #1
Jeg kan godt klare en mailingliste der godtager mobilnumre, og gemmer det i eks. en tekstfil hvor der så vil så

00000000@note.sonofon.dk
44444444@sms.mobilixnet.dk

o.s.v. så du kan spytte den ind i din outlook, og sende !!

Men den med webinterfacet kan jeg sq ikke klare :o(
Avatar billede shags Nybegynder
01. november 1999 - 12:26 #2
web-interface og mailingliste kan jeg klare nemt....kontakt mig på: tintin.th@forum.dk
Avatar billede kirkeby Nybegynder
11. januar 2000 - 06:37 #3
shags kontakt mig lige jkp@jkp.dk
Avatar billede cybermike Nybegynder
09. oktober 2000 - 12:19 #4
ml>Har du fået løst dit problem?
Hvis nej - kontakt mig cybermikedk@yahoo.dk
Hvis ja  - LUK SPØRGSMÅLET