Avatar billede driver8 Nybegynder
15. april 2004 - 16:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Trådløst tastatur virker ved valg af hardware profil i XP

Ud af et andet spørgsmål dukkede dette problem op, se evt. :
http://www.eksperten.dk/spm/488709

Jeg kan godt komme i BIOS under opstart men laver jeg en ekstra hardware profil i XP kan jeg ikke vælge mellem de tilgængelige under opstarten.

Er det en fejl?

Tastaturet er et Logitech Cordless Desktop Pro og sidder i USB porten.
Avatar billede cp1 Nybegynder
15. april 2004 - 16:04 #1
fra spørgsmål http://www.eksperten.dk/spm/488709
okay ;) som jeg læser det her http://www.blackviper.com/WinXP/xpprofiles.htm , ska man teste om man ka navigere med et usb keboard når man har lavet en ny hardware profil... så det er åbenbart en kendt ting at det ikke altid virker :( , ellers en go guide ;) se det under afsnittet "Items to think about:"
Avatar billede driver8 Nybegynder
15. april 2004 - 16:28 #2
Hmmm, det var irriterende, havde ellers lige håbet at det måske kunne komme til at funke alligevel.

Men tak for hjælpen :-)
Avatar billede driver8 Nybegynder
15. april 2004 - 16:28 #3
Point?
Avatar billede cp1 Nybegynder
15. april 2004 - 16:33 #4
snup dem selv ;) det blev jo desværre ikke løst :( , men måske sq du lige la spørgsmålet være åbent lidt,ku jo være der er en løsning...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
15. april 2004 - 22:41 #5
Gå ind i din BIOS og Enable USB Keyboard Support, USB Legacy Support, USB DOS Support eller hvad det nu hedder. Ligger som regel under Integrated Peripherals

Så virker dit tastatur i alle systemer!
Avatar billede driver8 Nybegynder
16. april 2004 - 00:14 #6
Perfekt, nu kører det, tusind tak for hjælpen :-)