Avatar billede systemnissen Nybegynder
15. april 2004 - 12:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Flytte en knap ned ad formen (runtime)

Hej

Jeg har en form som indeholder en masse options (radio) knapper. De er som default skjult og vises hvis der findes en værdi til den i en inifil... det virker så nok om det. Under mine (15) optionknapper har jeg 2 knapper (OK & Cancel). Dem vil jeg meget gerne have til at stå lige under de aktive options. Altså skal knapperne flyttes ned efterhånden som options bliver "aktiveret".

Er dette forståeligt??

Håber på hurtig hjælp.
Avatar billede systemnissen Nybegynder
15. april 2004 - 12:54 #1
Kan jeg (i mit loop) bruge en command1.move?
Avatar billede systemnissen Nybegynder
15. april 2004 - 12:56 #2
eller måske endnu bedre at vinduet/formen gøres større efterhånden som options bliver synlige?? :-)
Avatar billede systemnissen Nybegynder
15. april 2004 - 13:20 #3
droppet og lukket!