Avatar billede aasberg Nybegynder
15. april 2004 - 12:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hardware + Software til mindre virksomhed

Er der nogen der kan give et forslag til et komplet nyt IT system til en mindre virksomhed. Dvs. hvilke computere, programmer, printer, internetopkobling og evt. andet hardware?
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
15. april 2004 - 12:29 #1
Jeg kan desværre ikke selv hjælpe dig, men hvis du vil have en professionel vurdering, så kontakt www.eze.dk og spørg efter Jacob. Han er manden, der har 100% styr på netop det, du efterlyser og den mindre udgift det er at rådføre sig professionelt kan nemt vise sig at være sparet i tid og frustrationer i den sidste ende. Det er mit bedste bud til dig.

Du er velkommen til at referere fra mig, hvis du vælger at kontakte ham. Jeg kender ham personligt og kan stå inde for hans kompetencer.

Held og lykke med det!
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2004 - 12:41 #2
Jeg vil godt give dig et samlet tilbud på det hele og så kan du jo selv vurdere til sidst hvem du vil vælge.

Hvis du kunne skrive lidt mere om hvor mange stk af hver og evt. hvor i landet det er, mere for om vi kunne stå for opsætning også.

Lidt flere detaljer, du kan skrive dem her eller på min mail osj@device.dk
Avatar billede aasberg Nybegynder
15. april 2004 - 13:09 #3
Tak for jeres svar indtil videre - Det er egentlig ikke et reelt tilbud jeg er på udkig efter, mere hvad I mener vil være praktisk at bruge - windows 2000 vs. windows xp eller måske open source - hvilken server kan i anbefale (~ har i gode erfaringer med?) Trådløst netværk eller kabler osv. Hvad bruger i evt. selv?
Avatar billede bufferzone Praktikant
15. april 2004 - 13:56 #4
En parameter du bør kikke efter er service. Du bør vælge en leverandøg, der giver dig f.eks. 3 års on site garenti. Dette betyder (hvis du vælger en ordentlig leverandør) at du ikke selv skal bøvle med hardware problemer. hvis en pc eller en server går i stykker, ringer di til leverandøren, og 4 timer efter har du en ny stump i drift. Dette betaler du lidt for, men det betyder til gengæld at du kan koncentrere dig om din kerne kompetance og ikke skal bruge ressourcer på edb fnader.

Jeg bruger selv leverandøre som http://www.jai.dk (hvor jeg er meget tilfreds med servicen) og dell (hvor jeg efterhonden også er tilfreds med servicen, jai er dog tanden bedre)
Avatar billede aasberg Nybegynder
06. april 2005 - 09:59 #5
slut
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
06. april 2005 - 10:01 #6
Fandt du en løsning?