Avatar billede t-x Nybegynder
15. april 2004 - 10:02 Der er 6 kommentarer

Bundkort: Scalable HyperTransport og 800 MHz Hyper Transport

Hey

Jeg er på kig efter et nyt bundkort er støt på ASUS K8V Deluxe og K8V SE Deluxe. Men jeg kan ikke finde ud af hvad forskellen er på (Nævnt i overskrift) K8V Deluxe køre med Scalable HyperTransport og K8V SE Deluxe køre med 800 MHz Hyper Transport. Hvad er forskellen, og hvad er bedst ?
Avatar billede ird Praktikant
15. april 2004 - 10:06 #1
The AMD Opteron processor will also incorporate the breakthrough HyperTransport™ technology, which helps to eliminate or reduce system bottlenecks, enable better efficiency, and increase throughput to improve overall system performance. With three HyperTransport interconnects, the AMD Opteron processor will be able to provide up to 19.2 gigabyte/second aggregate bandwidth for server systems, which is up to six times the throughput of the majority of today’s server processors.

Paste-->http://www.microtronica.dk/news/releases/240402pr.html
Avatar billede ird Praktikant
15. april 2004 - 10:07 #2
Avatar billede ird Praktikant
15. april 2004 - 10:08 #3
Avatar billede ird Praktikant
18. april 2004 - 09:28 #4
Hvordan står sagen til??
Avatar billede ird Praktikant
26. maj 2004 - 09:17 #5
Fik vi det løst eller skal vi arbejde lidt mere :)
Avatar billede ird Praktikant
19. juni 2004 - 09:47 #6
Mon du en dag fik tid til at smide feedback her eller lukke spørgsmålet igen???