Avatar billede ml Nybegynder
29. september 1999 - 15:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

sms mbil tlf. nr. mailinglist til web site.

Jeg skal bruge et script så folk kan indtaste deres mobli nummer på min website, nummeret tilføjes så til en liste, som jeg kan sende beskeder til via web interface.. Jeg er villig til at betale lidt for det. Kontakt mig venligst på lie@cosmic.dk
Avatar billede flemming Nybegynder
29. september 1999 - 15:49 #1
hvor meget ?
Avatar billede ml Nybegynder
29. september 1999 - 16:07 #2
Det kommer an på hvad det koster, Jeg kan også tilbyde en masse god banner reklame, feks. 5.000 fremvisninger til en normal værdi på 500 kr. Men det betyder bestæmt ikke at jeg vil betale 500 kontant...
Avatar billede sumsar- Nybegynder
06. oktober 1999 - 15:53 #3
du aner ikke hvor lang tid det tager at lave sådan et script....

så med mindre du vil betale en kækkelig sum så...
Avatar billede ml Nybegynder
20. april 2001 - 10:53 #4
Gammelt ubesvaret spørgsmål - lukker :)