Avatar billede mulan Nybegynder
14. april 2004 - 20:13 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kodefri Lumatron 25K3

Hej,

Jeg søger en fremgangsmåde til at gøre en Lumatron 25K3 kodefri. Jeg har fundet flere fremgangsmåder til andre Lumatron modeller, men de nævner alle en "SETUP" knap. Den er ikke på min fjernbetjening.
Avatar billede theshadow Nybegynder
14. april 2004 - 21:40 #1
hard du prøvet www.DVDcrack.com
Avatar billede norbert Nybegynder
14. april 2004 - 21:58 #2
http://www.dvdcrack.com/ virker ikke :-)
Avatar billede theshadow Nybegynder
14. april 2004 - 22:54 #3
jeg hae en sider et eller andet sted.. kommer tilbage!!
Avatar billede theshadow Nybegynder
14. april 2004 - 23:03 #4
http://www.regionfreedvd.net/player/lumatron.html
setup knap er som relen en menu/setup det er den menu hvor du setter de forskælige ting op i dvden
Avatar billede theshadow Nybegynder
17. april 2004 - 00:37 #5
har du det der skal til nu!!!
Avatar billede mulan Nybegynder
18. april 2004 - 17:35 #6
Intet virkede, men jeg har med glæde kunnet konstatere, at den var kodefri!!
Avatar billede theshadow Nybegynder
18. april 2004 - 18:18 #7
LOL... så har du lukket den med svar Så er der ikke nogle point til os
Avatar billede snc1965 Nybegynder
18. februar 2005 - 12:50 #8
Skulle nogen ha en Lumatron DVD25K3 der ikke er sat til region 0 er her en metode.

Tryk                    på Power knap på frontpanel af DVD
Åbn                      DVD/CD skuffen.
Tryk                    på Display knap (maskinen skal stå i Stop funktion).
                            Derefter kommer Setup menu til syne.
Tryk                    følgende tal kombination 1357.
                            En ekstra linie i menuen kommer frem
Tryk                    nedad på piletasten til linien ” Version” og tryk select knappen

Tryk                    på højre piletast. Brug piletasterne op og ned til at ændre regionskode (Nuværende regionskode er markeret).

Tryk                    0 for kode fri, 1 for USA, 2 for Europa osv.

Tryk                    på venstre piletast for at afslutte og tryk på Display knappen.

mvh Søren