Avatar billede kennith Nybegynder
14. april 2004 - 19:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Windows XP med på en SATA disk

Jeg har lige fået en Wsetern Digital Raptor WD360 harddisk. Det er en SATA disk og nu vil jeg så gerne have lavet en windows XP installation på det skal være mit nye C: drev. Hvordan klarer jeg den??? har prøvet og XP kan ikke finde nogen disk.

Jeg har downloadet SATA driver fra bundkortproducentens side og trykker F6 under windows installationen for at instalere denne driver den finder den stadig ikke????? det er et Epox 4PDA3 kort.

Kennith
Avatar billede kennith Nybegynder
14. april 2004 - 21:03 #1
Har selv fundet ud af det nærlæste manualen til MB og fandt en under menu i Bios hvor jeg kunne aktivere SATA og sætte den som primær

Kennith
Avatar billede haubasse Nybegynder
16. april 2004 - 11:00 #2
Klassiker, Wnår alt andet fejler, så LÆS INSTRUKTIONEN.
Avatar billede kennith Nybegynder
16. april 2004 - 12:48 #3
Ja som det så smukt hedder på engelsk RTFM (Read the Fuciking Manual) men man er jo ikke meget for det *G*

Kennith