Avatar billede mekawi Nybegynder
14. april 2004 - 17:30 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Feedback på site

Prøv at kigge her: http://www.ipoint.dk
Jeg er meget interesseret i alle forslag om forbedringer og ris/ros.

//Kim
Avatar billede retry Nybegynder
14. april 2004 - 18:07 #1
Livet er for kort til at vente på flash-introduktioner.

Skriften er for lille og skriftbilledet for tåget til at jeg gider læse det.

Men det ser da fint ud, og det har sikkert taget lang tid at lave.
Hvis firmaet ikke går benhårdt efter at kapre kunder (hvis det er det de gerne vil - jeg har som sagt ikke læst teksten), så bliver de sikkert glade for deres hjememside.
Avatar billede le_bon Nybegynder
14. april 2004 - 18:14 #2
Ahhh.....den bette Flash "intro" kan du vel godt vente på hva'?  ;o)

Skriften er fin nok hvis man ikke kører 2000x1600 på en 15'' hvis du spø'r mig.

Derimod syntes jeg at menuens biplyde er lidt for påtrængende og skingre.
Jeg savner lidt en portefølje eller "tidligere projekter" el. lign.

Ellers kan jeg godt lide overskueligheden, og de dæmpede farver!
Avatar billede retry Nybegynder
14. april 2004 - 18:21 #3
... fortsat...
Jeg ved godt det nok ikke var dét, du helst ville høre. For lige at sætte i perspektiv: Lige nu kan jeg se 5 roterende computerkabinetter her på exp, og de irriterende annoncer har kørt så længe, at jeg er helt sikker på, at jeg aldrig vil handle med firmaet som har indrykket dem!
Min pointe er, at hjemmesidens ejer, eller den der betaler for annoncerne, de synes sikkert det er sjovt, pænt eller flot. Men det er mig, som besøger hjemmesiden, eller ser annoncerne, der afgør om jeg vil handle med dem.
Men du, som har lavet siden, skal jo have din betaling fra hjemmesidens ejer, så for dig er det vigtigste, at han bliver imponeret og glad.
Avatar billede arnums Nybegynder
15. april 2004 - 10:13 #4
det ser fint ud!
men: mangler tidligere projekter
    og måske lidt "liv" altså misforstå mig ikke, den mørke farve gør det bare lidt dystert....
Og ventetiden....  der er ikke rigtigt nogen!
Rart at se en flash side, til en forandring, istedet for alle de statiske sider lavet af programmører, uden grafisk sans!

;o)
Avatar billede mekawi Nybegynder
15. april 2004 - 11:01 #5
Tak for al feedback, både ris og ros!
Jeg venter lige en dags tid, så lukker vi!

//Kim
Avatar billede mobius6 Juniormester
16. april 2004 - 13:58 #6
no problom, ser fint ud, men har du styrpå copyrighten på de picts du har brugt? (ahem)
Jeg savner måske en mailform under Kontakt (alternativ til almindelig mailto: funktion...mange syntes det er røv iriterende at skulle åbne et mail prog)
Avatar billede mekawi Nybegynder
16. april 2004 - 14:45 #7
Ahem, nej ikke så meget endnu. Men det skal jeg ha', det ved jeg godt. Man skal bare bruge penge til alt, kender du det?

//Kim
Avatar billede mobius6 Juniormester
16. april 2004 - 15:53 #8
forslag, find en fotograf (semi-proff i Dk) og lav en (naturalier) byttedeal
det har jeg selv gjort siden 1989
de har altid brug for en eller anden form for media exposure
så er du ude over problemet med at skulle bruge 2-3k pr. foto.
Avatar billede mekawi Nybegynder
16. april 2004 - 16:14 #9
Tror vi lukker nu... Tak for alle kommentarer/svar!
>mobius6: Tak for forslaget, det vil jeg kigge på....
Værsgo at lægge svar ind!

//Kim
Avatar billede mekawi Nybegynder
19. april 2004 - 09:50 #10
Nå, så får du jo alle point arnums!!! :)
Avatar billede arnums Nybegynder
20. april 2004 - 12:13 #11
;o)  takker...  hvad ska jeg sige....?