Avatar billede kims2 Nybegynder
14. april 2004 - 17:18 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hvilket webhotel til lille forening

Jeg søger et webhotel som kan hoste en hjemmeside og mailadresser for ca. 10 medlemmer af en lille vandsport forening vi har. Hjemmesiden skal udelukkende bruges til at smide billeder op af vores ture, fester osv. Hvilket webhotel kan i anbefale? Jeg har selv kigget lidt på surftown, men ved ikke om der findes nogle billigere alternativer som er lige så gode. tænker ikke på prisen pr måned, men nærmere oprettelses prisen.

Mvh
Kim
Avatar billede bacardil Nybegynder
14. april 2004 - 17:20 #1
Biliigere og billigere... www.cliche.dk og www.cubehosting.dk er nok nogen af de billigste så kommer www.surftown.dk, www.d-hosting.dk, www.b-one.dk og www.guru.dk
Avatar billede kims2 Nybegynder
14. april 2004 - 17:23 #2
ok, er de så gode nok de billige eller hvad?
Avatar billede bacardil Nybegynder
14. april 2004 - 17:23 #3
Læste forkert :)

Hvis du vil ned i oprettelse, så skal du nok gå efter dem der tager mere pr. måned, for de billige host, de tjener jo på oprettelsen. :)
Avatar billede kims2 Nybegynder
14. april 2004 - 17:24 #4
ok, jeg ser hvad jeg kan finde ud af. Tak for hjælpen
Avatar billede bacardil Nybegynder
14. april 2004 - 17:25 #5
Du får jo hvad du betaler for. Hvis du tænker på ting som hurtig support og telefon support, så skal du nok vælge andre hvor du giver lidt mere
Avatar billede bacardil Nybegynder
14. april 2004 - 17:26 #6
*np*
Avatar billede spontek Nybegynder
14. april 2004 - 17:27 #7
www.1go.dk til 50 kr. årligt.
Avatar billede medions Nybegynder
14. april 2004 - 17:43 #8
Avatar billede Chewie Novice
14. april 2004 - 18:57 #9
Avatar billede kims2 Nybegynder
14. april 2004 - 23:18 #10
Har surftown virus og spamfilter?
Avatar billede spontek Nybegynder
14. april 2004 - 23:30 #11
Ved ikke om Surfttown har, men det har B-one, og den er jeg også tilfredse med, og kan anbefale.
Avatar billede Aliriza Nybegynder
15. april 2004 - 09:53 #12
Hej kims2 www.concor.dk har spamfilter og antivirus på alle deres webhoteller. Deres oprettelsespris er billigere end Surftowns, og de er billige og stabile så det det er måske noget for dig? Deres support er helt i top og jeg er ganske tilfreds med mine 2 webhoteller hos dem.