Avatar billede counterstrike Nybegynder
09. februar 2001 - 13:53 Der er 6 kommentarer og
4 løsninger

CS spaylogoer

Hvordan laver man størrere spraylogoer i CS?
Avatar billede dreadworg Nybegynder
09. februar 2001 - 13:56 #1
MSPaint eller Photoshop.
Avatar billede dreadworg Nybegynder
09. februar 2001 - 13:57 #2
Avatar billede zycho Nybegynder
09. februar 2001 - 14:08 #3
som dreadwork siger skal du lave det i et tegneprogram (MSPaint er fint). De skal have samme størrelse som de logoer som følger med CS (mener det er 64*64 pixels). Derudover skal de gemmes i 256 farver.
Avatar billede zycho Nybegynder
09. februar 2001 - 14:09 #4
De billeder du laver skal lægges i samme mappe som de andre logoer. Du vælger dit logo i Spillet under \"customise\"
Avatar billede counterstrike Nybegynder
09. februar 2001 - 17:23 #5
Er í da fuldkommen hjerneblæste??? Læs lige mit Q. igen: Hvordan laver man større spraylogoer i CS?
Altså: Logoer der er større end 64x64. LOL Hvor er i skod.
Avatar billede nomiz Nybegynder
09. februar 2001 - 17:29 #6
Avatar billede ezzuk Nybegynder
09. februar 2001 - 22:55 #7
det kan jeg svare på at det kan man desværre ikke! :-(
Avatar billede ironlevy Nybegynder
10. februar 2001 - 17:15 #8
Ezzuk -> Det kan man godt. Har du overhovedet spillet counter og set de gigantiske logoer der bliver lavet af spillerne
Avatar billede ezzuk Nybegynder
10. februar 2001 - 17:31 #9
nå, jeg troede eftersom de sagde 64x64, at det var max. undskyld for misvejledneingen.

og jo, jeg har spillet counter, og set de store logoer. men jeg så på hl\'s hjemmeside et kæmpe logo størrelse 64x64. men okey....
Avatar billede ironlevy Nybegynder
15. februar 2001 - 09:58 #10
Da jeg ikke selv kender svaret, kan jeg kun give et råd. Prøv at spørge inde i selve spillet. Det prøver jeg. Du må gerne skrive til mig hvis du finder svaret. ironlevy@hotmail.com
Jeg skriver svaret her hvis jeg skulle finde noget!