Avatar billede billeschou Nybegynder
09. februar 2001 - 12:30 Der er 29 kommentarer og
1 løsning

magnus48/neodku

http://www.eksperten.dk/spm/48348
http://www.eksperten.dk/spm/47200

Der er vist tale om snyd!!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. februar 2001 - 12:36 #1
Fuldstændig Enig og jeg vil gerne henvise til http://www.eksperten.dk/spm/48352, hvor Magnus48 skriver:

Citat:

Dette er den sidste gang jeg siger dette
da jeg havde magnus47 lavede jeg altmulig lort på  eksperten

MAGNUS48
jeg har aldrig nogen sinde lavet noget lort med 48, og jeg er lig eglad med din mening for jeg har aldrig gjordt noget og vil ikke gøre noget!

/Citat Slut

Det holdt desværre ikke så længe for ham.

/Nikolaj
Avatar billede billeschou Nybegynder
09. februar 2001 - 12:38 #2
hehe ja den kan jeg godt huske... ^5 min ven!
Avatar billede fcs Novice
09. februar 2001 - 15:53 #3
Vi er vist efterhånden mange der har stiftet bekendskab med MagnusXX
Avatar billede danarchy Nybegynder
09. februar 2001 - 18:13 #4
Er helt ny på denne side, men har læst mange af MagnusXX\'s indlæg. Kan admin ikke spore den gut på en eller anden måde, og fremover standse ham, når han opretter nye brugere?

Det værste er at han er et sørgeligt tilfælde, der sidder et eller andet sted, uden for meget indhold i tilværelsen. Han er svær at ignorere!

Er der nogle der har spammet hans mail???
Avatar billede fcs Novice
09. februar 2001 - 18:29 #5
danarchy>> Hvorfor skulle vi dog spamme hans mail? Det er der da ingen grund til!
Avatar billede danarchy Nybegynder
09. februar 2001 - 18:52 #6
fcs>> Hvorfor ikke? Han er jo imbecil, hvorfor ikke give ham igen, så han kan se hvordan det er?

Gutten kan jo ikke stopppes, og når man ser på hans synderegister er det jo åbenlyst at han ikke deltager i de forskellige fora pga. hans sprudlende intelligens eller fordi han vil sprede sofistikeret viden fra hans brede spectrum af visdom!

Det var nu ikke fordi jeg gad at bruge tid på at spamme ham alligevel, var bare nysgerrig efter at vide om nogen havde gjort det :-)
Avatar billede xtom2 Nybegynder
09. februar 2001 - 18:56 #7
Jeg tvivler på vi gide spilde vores tid på det :)
Avatar billede xtom2 Nybegynder
09. februar 2001 - 18:57 #8
Hmm.. gideR even.. må nok få ny pad :)
Avatar billede danarchy Nybegynder
09. februar 2001 - 19:43 #9
Hvad med at rykke lidt i admin\'en, de må da kunne sætte et filter op, kan de ikke? (HINT HINT, admin!).

Hvis de er interesseret i at brugerne fortsat skal være interesseret i at bruge deres hjemmeside, burde de vel gøre mere for at rydde ud i folk, der prøver at spolere oplevelsen for andre.

Jeg synes umiddelbart at der findes bedre fora derude, men eksperten har et stort potentiale.
Avatar billede xtom2 Nybegynder
09. februar 2001 - 19:54 #10
Det kan de nok godt. Jeg har også haft det foreslået engang, og det har andre også.. bare søg lidt rundt og læs :)
Avatar billede fcs Novice
09. februar 2001 - 20:04 #11
danarchy>> Jeg synes ikke der er grund til at synke ned på hans niveau. Derfor!
Avatar billede danarchy Nybegynder
10. februar 2001 - 08:15 #12
fcs>> Hmmm, kan se din pointe (just grunden til jeg heller ikke har gjort det), men irriterer det dig ikke at en gut som ham, der på det nærmeste tigger om at blive smidt ud, ikke bliver afskåret fra disse fora? Især når nu der er en mulighed for det, hvis admin var lidt oppe på dupperne :)

xtom`>> Jeg har været rundt og kigge på hans præstationer, og jeg må indrømme, at jeg synes det er ærgeligt at han ikke bare bliver ignoreret af de andre (selvom jeg ved det er svært:) ) Men har du nogen ide om hvorfor de ikke lukker af for ham? Jeg kan ikke selv finde en grund til at beholde ham.
Avatar billede fcs Novice
10. februar 2001 - 13:32 #13
Jeg har længe ment at han burde udelukkes, men det er Admin\'erne der bestemmer og generelt synes jeg at Admin\'erne laver et fremragende stykke arbejde, så jeg håber bare at de får nok af ham på et tidspunkt og smider ham ud.
Avatar billede magnus49 Nybegynder
10. februar 2001 - 23:18 #14
Det syntes jeg er noget fis!
Avatar billede magnus49 Nybegynder
10. februar 2001 - 23:19 #15
Jeg har aldrig lavet pis som magnus49, så bare bland jer udenom!
Avatar billede xtom2 Nybegynder
10. februar 2001 - 23:20 #16
Nu tror jeg nok admins fatter pointen vi prøver at påpege, fcs.. :)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. februar 2001 - 23:35 #17
Magnus -

Jeg tror efterhånden der er mange der forsøger at udbrede budskabet om at du bare er en nar. Forhåbentlig er der ingen der vil hjælpe dig til sidst.

Stod det til mig var du udeluket på livstid herfra, men det er desværre ikke muligt.

Inden du overhovedet når at blive slettet har du oprettet en nu bruger. Fatter du det ikke?? Der er ingen der finder sig i det.

Du lover bod og bedring alligvel sviner du folk til og opretter flere brugere. Min mening er du skal holde lav profil - MEGET lav profil.

Vi skal et eller andet sted leve sammen, men hvad får du ud at at genere folk??? Klap hesten deltag på lige fod og du er velkommen. Alt det andet drop det - dine argumenter er dårlige eller findes slet ikke.

/Nikolaj
Avatar billede magnus49 Nybegynder
10. februar 2001 - 23:50 #18
Jeg har fandme så mange gode argumenter at jeg har måttet sælge de fleste for at kunne være på mit væerelse!

Bare så du ved det!!!!!
Avatar billede magnus49 Nybegynder
10. februar 2001 - 23:52 #19
Desuden vil jeg hverken holde billedbladet, se og hor eller lav profil.

Bare så du ved det!!!!!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. februar 2001 - 23:58 #20
Du har en lille tisser og ligger helst på mors bryst.

BAAAHHH

Kan du ikke stoppe det pis i sidste ende er der kun én taber - Dem der gider www.eksperten.dk vil sejre. Du bliver træt af det alligevel. Du får ingen hjælp og folk ender med at afvise alt hvad du svarer på.

Helt ærligt, så må jeg sige du spilder din tid. I sidste ende er det dig der fosvinder. Bye bye.

Jeg vil gerne være med til at give dig en håndsrækning og acceptere din tilstedeværelse. Hjælpe dig på som jeg forsøger at hjælpe alle andre, men så længe du ikke kan holde dig fra hånlige kommentarer eller får ændret din håbløse indstilling er du yt. Ganske yt.

/Nikolaj
Avatar billede magnus49 Nybegynder
11. februar 2001 - 00:04 #21
Farvel, jeg kommer igen, men nu er jeg træt. Min mor er pissesur og siger at det er for dårligt at jeg sidder og spiller hele dagen. Hvad fanden rager det hende!!!! Jeg går ind på Dating.dk - der kan de da i det mindste lide mig og har lidt humor. I ved fandme ikke hvordan det er at være musgelsvindler.
Avatar billede billeschou Nybegynder
12. februar 2001 - 10:21 #22
whatever...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. februar 2001 - 11:08 #23
Billeschou - Vi skal lige have Admin på banen her.
Avatar billede billeschou Nybegynder
12. februar 2001 - 11:16 #24
nikolaj -> er tilbøjelig til at give dig ret, men dels har de overhovedet ikke reageret og dels er jeg efterhånden totalt ligeglad med hvad magnus foretager sig - jeg har nærmest udviklet et magnusfilter til mine øjne

Alle ved vist efterhånden at han snyder... han må have et meget ensomt liv - ellers så får han det når der ikke er nogen der gider at hjælpe ham.
Avatar billede billeschou Nybegynder
12. februar 2001 - 11:16 #25
For en god ordens skyld laver jeg lige et nyt spm...
Avatar billede billeschou Nybegynder
12. februar 2001 - 11:17 #26
Avatar billede hobbez Nybegynder
12. februar 2001 - 11:26 #27
\"jeg har nærmest udviklet et magnusfilter til mine øjne\"

LOL :o)

/Rob
Avatar billede nomiz Nybegynder
12. februar 2001 - 11:29 #28
lol
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. februar 2001 - 11:30 #29
Fik en mail fra Andreas - De er slettet.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. februar 2001 - 11:35 #30