Avatar billede sfs13 Nybegynder
14. april 2004 - 02:12 Der er 2 kommentarer

Probs med Windows og Age of Mythology

Hallo allesammen.

Jeg har et problem med min computer lige for tiden. For en uge siden skete der et eller andet med min computers styresystem, word og alle office programmerne er vaek og det er stort set reset tror jeg. Jeg spiller meget AoM, og det var ogsaa vaek. Jeg reinstalled det, men kan ikke starte spillet. Introen kommer, men saa kommer der en advarsel:

MSXML 4.0 is not installed correctly. It is required to run the game.

Tror det har noget med windows at goere, for installationen af spillet gik uden problemer.

Nogen af jer kolge hoveder der ved hvad det kan vaere, og hvordan man fixer det?

Paa forhaand tak!

//Soren Sorensen
Avatar billede magictouch Nybegynder
14. april 2004 - 06:34 #1
Avatar billede magictouch Nybegynder
29. april 2004 - 09:22 #2
Har det hjulpet?