Avatar billede hucxi Nybegynder
13. april 2004 - 19:52 Der er 11 kommentarer

søger komplet hjemmeside:

Jeg søger en, som kan lave en komplet bolig annonceringsservice side. Med design, programmering og database. Skriv jeres e-mail adresse og i vil få flere informationer.

Jeg vil tilbyde 1.500.00 kr. for projektet.

P.S må gerne ligge nogen link på det i har lavet.
Avatar billede tt-dk Nybegynder
13. april 2004 - 19:58 #1
du kan fange mig på th@2media.dk så kan vi finde ud af noget
link :  www.2media.dk
Avatar billede ulrikp Nybegynder
13. april 2004 - 20:11 #2
1.500! Det er simpelthen for lidt. For de få penge kan du ikke forvente at få leveret noget der ligner kvalitet...
Avatar billede heine112 Nybegynder
13. april 2004 - 20:21 #3
heine112@hotmail.com - har software firma.

//Heine112
Avatar billede heine112 Nybegynder
13. april 2004 - 20:37 #4
Jeg er enig med ulrikp - jeg så forkert med prisen... Ingen interesse.
//Heine112
Avatar billede mranders Nybegynder
13. april 2004 - 22:16 #5
vil også sige at for 1000-2000 kan du nok få et design, derudover efter hvor stor sitet skal være (og avanceret) vil programmeringen nok være omkring 2000-5000, hvis du for en fritidsprogrammør til at lave det.

Jeg er har lavet de fleste af modulerne på www.musicon.dk og dertil tilhørende cms-sytstem, jeg vil gerne høre lidt mere om dit projekt, så hvis du vil sende noget info til mr.anders@mail1.stofanet.dk, vil jeg gerne komme med et realistisk tilbud til dig.

Men synes helt klart du skulle ofre lidt mere på det hvis det er seriøst, for de 1000-2000 kan du få et rigtig fedt professionelt og brugervenligt design. Og for de 2000-5000 for du et site der virker, med fuld support. Men skriv, vil gerne give dig et forslag evt. hjælp til din sidebeskrivelse gratis.

Hilsen Anders Berthelsen
Avatar billede powerbart Nybegynder
15. april 2004 - 00:35 #6
Hvis du vil have et godt website, så må du betale prisen .....

Hvis du vil starte en forretning på baggrund af din idé, må du forvente at prisen er højere end 50.000,- ... Og så vil jeg gerne hjælpe dig, 333 222 93 / LESS IS MORE ApS / www.less-is-more.dk
Avatar billede cybermike Nybegynder
16. april 2004 - 12:07 #7
hucxi: Kontakt mig paa ekim@unifix.org eller msn ekimrebyc@hotmail.com , el. icq 97544435 saa maa vi lige se hvad vi kan finde ud af.
Avatar billede hucxi Nybegynder
16. april 2004 - 12:24 #8
lukker!
Avatar billede mekawi Nybegynder
21. april 2004 - 19:57 #9
http://www.ipoint.dk
info@ipoint.dk
Avatar billede xcept Nybegynder
03. juni 2004 - 15:51 #10
ey håber ikke dette spørgsmål - men jeg har lavet www.sgs-concept.dk du kan se andre referancer der .. skriv en email til mig  ( emailen står på hjemmesiden ) ..
Avatar billede skurkan Nybegynder
04. juni 2004 - 20:33 #11
jens@technica.dk
www.vectus.dk
www.numerologi.net
Dette er nogle af de simpleste sider jeg har lavet... og også alt hvad du kan få designmæssigt for 1500 kr.