Avatar billede dukasu Nybegynder
13. april 2004 - 18:26 Der er 5 kommentarer

Foreslag til ændringer?

http://www.crystalshp.dk/

Har lavet hjemmesiden her, men vil gerne høre nogen foreslag til hvad der skal ændres, gøres bedre, tilføjes?
Loader siden hurtigt nok?

Kender i nogen tutorials til at sætte video ind på siden?

Tak
Avatar billede docks Nybegynder
13. april 2004 - 18:43 #1
Jeg vil først lige sige at det er skide godt gået i betragning af at du er 15 år! Good job. Du har helt sikkert godt styr på flash og action script.

På den grafiske side kunne der efter min mening gøre mere, men så igen er det jo heller ikke nødvendigt når man tager din målgruppe i betragtning.

Så jeg vil egentlig kun sige skide godt arbejde og keep up the good work :)

Hvis du ikke bliver vet. så kunne du overveje en karriere indenfor web/flash applikations udvikling. Du kan helt sikkert nå langt :)
Avatar billede arnums Nybegynder
13. april 2004 - 19:16 #2
hmmm  holder nu ikke helt med i hvad docks skriver...
Det er næsten for stort i designet, kan forestille mig det er kæmpe på 800*600(sidder med 1280*1024) og så burde du centrere det på siden....
men mht. design er det jo en smagssag, nogen er jo vild med store ting..

men helt sikkert funktionen på siden virker fint!
:o)
Avatar billede docks Nybegynder
13. april 2004 - 19:36 #3
Jeg siger heller ikke at designet lige er i min smag - personlig ville jeg også lave en del ændringer, men jeg mente at det var godt i forhold til hans alder og erfaring.

Man kan jo ikke forvente et webagent007,super techno agtig design af vedkommende.
Avatar billede dukasu Nybegynder
13. april 2004 - 20:01 #4
Det skal da lige siges, at det er mit første forsøg med flash... :-)

og docks: er en hende ;-)
Avatar billede docks Nybegynder
13. april 2004 - 21:41 #5
Det må du unskylde :/ - Der mangler flere piger/kvinder i branchen så bare klø på.

Hvis det er din første flash hjemmeside så har du god grund til at være stolt! Det er utrolig godt lavet af en "første-gangs-flasher"!