Avatar billede e30 Nybegynder
09. februar 2001 - 10:39 Der er 7 kommentarer og
7 løsninger

Programmer til programmering i ASP

Findes der gode \"nybegynder\" programmer til programmering af ASP.

Avatar billede slash Nybegynder
09. februar 2001 - 10:42 #1
Microsoft Visual Interdev :o)
Avatar billede e30 Nybegynder
09. februar 2001 - 10:43 #2
Er det noget du vil uddybe?

Pris?

Hvordan fungere det? OSV.
Avatar billede sone Nybegynder
09. februar 2001 - 10:44 #3
Du kan bruge en alm. texteditor (NotePad eller  bedre), men InterDev understøtter sproget osv.
Avatar billede e30 Nybegynder
09. februar 2001 - 10:47 #4
Jeg havde tænkt mig noget som Frontpage er til HTML!

Findes der et program der på en måde hjælper en med at programere ASP?
Avatar billede frank_jensen Nybegynder
09. februar 2001 - 10:55 #5
Prøv 1st Page 2000 eller AspEdit...  De er begge gratis at bruge, og fylder langt fra det sammen som InterDev...
Avatar billede frank_jensen Nybegynder
09. februar 2001 - 10:57 #6
undskyld, ikke AspEdit, men EasyASP...
Avatar billede spectual Nybegynder
09. februar 2001 - 11:01 #7
Jeg ville kraftigt anbefale EditPlus. Den farver teksten således at du kan se om dine strenge er korrekt afsluttede og så videre.

Men den er endnu bedre til JavaScript.
Avatar billede e30 Nybegynder
09. februar 2001 - 11:09 #8
Men hvor downloader jeg de programmer i taler om?
Avatar billede e30 Nybegynder
09. februar 2001 - 11:11 #9
Hvilken er bedst hvis man er helt på bar bund med ASP - NYBEGYNDER
Avatar billede slash Nybegynder
09. februar 2001 - 11:27 #10
ved ikke lige helt hvad prisen er for en standard stand alone version - men hvis du skulle være studerende kan du få den for 1000 klask...(og så får du faktisk hele visual studio pakken indeholdende, interdev, visual basic, visual c++ etc.)

Prøv www.edbpriser.dk - der kan du få prisen på dyret :o)
Avatar billede polaris2000 Nybegynder
09. februar 2001 - 11:34 #11
jeg kan anbefale Macromedia Dreamweaver Ultradev 4.0, og den kan hentes som en gratis 30 dages prøve på www.macromedia.com
Jeg bruger den selv dagligt og den kan løse ALLE dine problemer

hilsen stoffer
www.tumc.dk/adsl
Avatar billede frank_jensen Nybegynder
09. februar 2001 - 12:14 #12
EsayASP er gratis, og indeholder nogle wizards til både HTML, ASP pg JavaScript...

Kan hentes fra http://www.asp.dk/download.asp?mode=seek&seekword=easyasp
Avatar billede stringbuffer Nybegynder
09. februar 2001 - 18:05 #13
At lave ASP-sider er fuldstændig som at lave almindelige HTML-sider. Det er HTML-kode blandet med JavaScript, JScript eller VBScript. Efter min mening er de 3 programmer, der er nødvendige, Notepad (er installeret med Windows) og en server, f.eks. Personal Web Server (PWS) der følger med på Windows 98 og Windows 2000 CD´en, og så det sidste program: en browser til at se dine sider.

Du kan skrive koden i Notesblok, og se resultatet ved at gå ind på din egen server med din favorit browser. Der er mig bekendt ikke nogle udbredte programmer, der har nogen funktion som FrontPage, hvor resultatet vises løbende som man editerer koden.
Avatar billede mel2000 Nybegynder
12. februar 2001 - 11:31 #14
--> Homesite <-- er altid godt, og wysiwyn.
(what you see is what you need)