Avatar billede alivedk Nybegynder
13. april 2004 - 15:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

CS key?

Jeg har tidligere spillet CS da det ikke kørte på valve, og her kunne man med en cd (havde 2 serials) spille 2 spillere / 2 klienter.. det kan man så åbenbart ikke med steam.. så jeg skal have fat i et nyt spil.

Jeg skal KUN bruge det til Counter-strike ..  så hvad skal jeg have fat i .. og hvor kan jeg få det billigst ??
Avatar billede alivedk Nybegynder
13. april 2004 - 15:11 #1
Man har før kunne få HL til 100 kr.. og der var så en key man kunne bruge .. men virker det stadigt?.. Jo bedre end at betale 250 over steam :)
Avatar billede sun Nybegynder
13. april 2004 - 15:14 #2
www.spilpriser.dk

http://www.spilpriser.dk/Listprices.asp?ID=33269

89 kr.. men chek lige at det er den rigtig version har ikke selv spillet i over 3 år..
Avatar billede alivedk Nybegynder
13. april 2004 - 15:23 #3
det er jo lige det.. skal være helt sikker.. Har steam installeret med alle opdateringer.. skal bare bruge en KEY til cs :)