Avatar billede script Nybegynder
13. april 2004 - 14:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Import webpart i sharepoint

Jeg har en win2003 server med sps. og nu vil jeg gerne importere nogle webparts jeg har downloaded. Hvordan gør man det? Jeg mener jeg har prøvet men får en fejl meddelse

"Et webdels- eller webformularobjekt på denne webdelsside kan ikke vises eller importeres, fordi det ikke er registreret på webstedet som værende sikkert."

Så er det noget med at man skal lave en webpart library, men jeg kan kun oprette et web control library, og det er da ikke det samme er det??? er der nogem der kan guide mig igennem.
Avatar billede script Nybegynder
06. juni 2004 - 22:43 #1
Ingen der ved noget ok SharePoint ok Lukker SPM
Avatar billede ludo Nybegynder
04. januar 2006 - 14:51 #2
Der findes et lille gratis værktøj på Microsofts side der klare hele omgangen med registrering af assemply osv. kan ikke huske hvad det hedder med prøv at søg efter det