Avatar billede ljunggreen Nybegynder
13. april 2004 - 00:10 Der er 6 kommentarer

Amiga katagori

Jeg syned at det var en gor ide, hvis man lavede en katagori der hed Amiga, en C64, Amstrad  osv da de gode gamle maskiner satdig er i brug hos mange, og de stadig volder problemer, så i stedet for at poste dem i diverse, så lave katagorier til dem...
Avatar billede dmcn Praktikant
13. april 2004 - 00:15 #1
Kategorier tilføjes når et behov kan påvises. Personligt er jeg ikke faldet over Amiga/C64/Amstrad-spørgsmål i de sidste mange måneder, men jeg kan naturligvis have overset dem. Kan du komme med et udsnit af spørgsmål om emnerne, så admin kan vurdere hvorvidt behovet er til stede?
Avatar billede ljunggreen Nybegynder
13. april 2004 - 00:22 #2
Må jeg foreslå man søger på Amiga eller C64 her på siden - så vil man se, at der er ret mange spørgsmål...
Avatar billede Slawomir Seniormester
13. april 2004 - 02:16 #3
først troede jeg ikke at det ville være noget der ville hitte, meen jeg kan se at der er en del spm der er oprettet så måske ??

http://www.eksperten.dk/list.phtml?method=and&excerpt_on=1&find=amiga

en amiga var en god ting da jeg en gang var en lille dreng, det var bare p!sse sorgligt at disketterne heletiden gik i stykker :-)

man selvfølgeligt et froslag er bedre end ingen forslag ;-)

//bk
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2004 - 14:26 #4
Hvad med at lave en kategori: Styresystemer/Workstation/Andre

Der er allerede en Andre i Styresystemer/Server og i Hardware, så med en i Styresystemer/Workstation også burde behovet vel være dækket.
Avatar billede fromsej Praktikant
13. april 2004 - 18:11 #5
Lidt Off topic, men der er et udmærket forum her:
www.lemon64.com
Avatar billede ljunggreen Nybegynder
24. april 2004 - 11:11 #6
"Hvad med at lave en kategori: Styresystemer/Workstation/Andre

Der er allerede en Andre i Styresystemer/Server og i Hardware, så med en i Styresystemer/Workstation også burde behovet vel være dækket."

Ja det var da egentligt en god ide....