Avatar billede 2802 Nybegynder
12. april 2004 - 23:19 Der er 1 kommentar

arrangere kapitler i encore DVD

Jeg er virkelig desperat nu...

Jeg har sat en film op i encore dvd. Den er inddelt i 9 kapitler.

Jeg har lavet opsætningen korrekt ud fra en tutorial fra Wigleyvideo.

Der er heller ingen problemer når filmen kører fra start til slut, men hvis jeg vil springe i kapitlerne, sker det ikke i korrekte rækkefølge, men i alfabetisk orden efter titlen på det enkelte kapitel..

Er der nogle der ved noget om det, eller hvor jeg kan få hjælp.
Avatar billede doctorking Nybegynder
08. december 2005 - 19:58 #1
Jeg har præcis samme problem.... er der nogen der har en løsning?