Avatar billede __diskotekpitz.dk__ Nybegynder
12. april 2004 - 21:37 Der er 3 kommentarer

Nyere opdatering?

Hej.

Jeg har lige anskaffet mig en "ældre" bærbar som jeg kører med windows 2000 på.
Før denne havde jeg en maskine magen til med samme styresystem (var forinstalleret, da de er købt igennem et firma).

Jeg har købt en Ipod her for nylig. Det såkaldte Itunes som man bruger. Det virkede fint på min anden bærbare, men på denne melder den fejl. Jeg har hentet den nyeste opdatering af windows, så forstår det ikke lige.

Følgende fejl:

"Ipod kræver windows 2000 (SP4) eller xp. opdater din windows software og prøv igen"

Nu er det bare sådan at jeg har hentet den nyeste opdatering. Er der nogle der kan hjælpe mig med at finde fejlen :(
Avatar billede rkhdk Nybegynder
12. april 2004 - 21:39 #1
har du alle opdateringer fra http://v4.windowsupdate.microsoft.com ?
Avatar billede __diskotekpitz.dk__ Nybegynder
12. april 2004 - 21:53 #2
Ja det er der jeg hentede dem. Trykkede bare på "scan" og hentede dem den kom frem med.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
12. april 2004 - 21:58 #3
hvis du hjøre-kliker på Denne Computer -> egenskaber -> under system viser den så at du kører med Service Pack 4 ?