Avatar billede moejensen Nybegynder
12. april 2004 - 19:26 Der er 1 løsning

Div spørgsmål om VPN og Backup

Jeg har 3 spørgsmål i forbindelse med Windows 2003 server

1) Hvordan sætter jeg VPN serveren op så der kan være flere brugere på VPN'en af gangen?

2) Kan jeg lave så folk der er på VPN'en også kan gå på nettet?? Så de køre internettet gennem vpn'en. Der er inegn Proxy til gængelig

3) Kan jeg sætte en option i backup programmet, så den selv spytter båndet ud når backuppen er færdig?
Avatar billede rajo Nybegynder
13. april 2004 - 09:19 #1
Hejsa

Ang. dit 3 spg. så er svaret nej, med mindere du bruger f.eks. Veritas Backup Exec
Det backup prog. som følger med som standard kan ikke spytte båndet ud..

/Rajo