Avatar billede usser Nybegynder
12. april 2004 - 02:18 Der er 1 kommentar

design af webshop

hejsa..

jeg er lige kommet igang med at sælge kosttilskud, og har kigget lidt rundt omkring på nettet angående webshops.

eftersom jeg ikke har ret mange penge at starte med har jeg ikke råd til at få anskaffet mig en webdesigner som skal have 10000 kr for det...

jeg har kigget lidt på noget der hed OS commerce, og så tænkte jeg på at hvis jeg kunne få en ekspert herinde fra til at rette dette program efter mit behov, så vil jeg meget gerne give et beløb for den tid der skal bruges på at rette det efter mit ønske!

eller hvis der er nogen som kan tilrettelægge et webshop for få penge er jeg også interesseret!
Avatar billede usser Nybegynder
12. april 2004 - 14:06 #1
jeg har kigget lidt på OS commerce, og mener at det er bedst for mig..

jeg håber nogen af jer eksperter har brug for lidt penge.. he he..