Avatar billede oliver260698 Nybegynder
08. februar 2001 - 23:55 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

slideshow / Demoshow

Er der nogen som kender et program/programmer som man kan bruge som et slideshow eller demo.
jeg havde tænkt mig at bruge min internet side i slideshowet for at demostere hjemme siden via en stor stærm, jeg havde også tænkt mig at understøtte dette med musik og videoclips, med mulighed for autorepeat.
Det hele skal selvfølgelig kunne ligges på en cd rom
på forhånd Tak
Avatar billede hoejrup Nybegynder
09. februar 2001 - 00:01 #1
Her er et program du kan bruge til slide show

http://www.macromedia.com/software/director/trial/

/per
Avatar billede handmade Nybegynder
09. februar 2001 - 00:05 #2
Firehand Lightning fra www.firehand.com - fylder ca. 2 MB
Avatar billede skovtrold Nybegynder
09. februar 2001 - 08:11 #3
Bare et forslag - nu ved jeg jo ikke hvor kompliceret du vil lave det, men der er jo også den mulighed at \"optage\" proceduren på dit site.
Det kan du f.eks. gøre med:
http://www.matchware.net/screencorder2/default.htm
Avatar billede hofer Nybegynder
09. februar 2001 - 14:01 #4
Prøv http://www.acdsystems.com/index.htm og find FotoAngelo. Det er et enkelt program til slideshows med lyd/musikledsagelse. Det laver en exe-fil, hvor det hele er samlet.

Så er der Scala, der kan alt det interaktive, også. www.scala.com. Det er til gengæld ret dyrt.
Avatar billede hofer Nybegynder
09. februar 2001 - 14:04 #5
... hvorfor lægger du ikke bare hjemmesiden på CD-rom, og så demonstrerer den derfra?
Avatar billede oliver260698 Nybegynder
09. februar 2001 - 22:52 #6
til hofer
dette med at lægge hjemmesiden ned på en c´d rom ville jeg gerne men hvordan for jeg den til at køre repeat og hvorindstille jeg hvorlænge siden skal vises, og hvordan ligger jeg baggundsmusik ind, samt hvordan fjerner jeg værktøjslinen
????????????
Jeg har gået og tænkt på det, ellers tak

Jørn
Avatar billede dr_gamma Nybegynder
10. februar 2001 - 21:26 #7
Powerpoint eller Freelance Graphics, de to mest almindelige præsentationsprogrammer, har faktisk alt det du søger!
Avatar billede oliver260698 Nybegynder
11. februar 2001 - 00:24 #8
Til Dr. gamma
Tak for svaret, har du evt. nogle links ???

mvh jørn
Avatar billede dr_gamma Nybegynder
11. februar 2001 - 13:41 #9
Microsoft ejer powerpoint, som er med i office pakken.
Freelance er med i Lotus Smartsuite, som ejes af Lotus.
-så hvis du har en af kontorpakkerne er den hjemme!
Disse præsentationsprogrammer kan væsentlig mere end man forstiller sig!
-har ingen idé om man kan snuppe en trial af dem..
Avatar billede scorpio_5250 Nybegynder
20. februar 2001 - 19:25 #10
brug Powerpoint - den kan det du søger, inkl. at bevare links på eks. billeder
Avatar billede hofer Nybegynder
16. april 2001 - 20:09 #11
Hvorfor bliver alle svar afvist, de fleste af de foreslåede programmer ser ud til at kunne det du spørger om...??
Avatar billede morten.b.k Nybegynder
30. april 2001 - 09:50 #12
Du kan bruge Mediator 5
Avatar billede pallevad Nybegynder
20. maj 2001 - 00:05 #13
Det nemmeste vil være at andvende Adobe Arcrobat 4.0, den konvertere direkte dine htlm-sider til
pdf-filer, hvorefter du kan tilføje video, lyd mv ....
Avatar billede pallevad Nybegynder
20. maj 2001 - 00:21 #14
Som Svar:
Det nemmeste vil være at andvende Adobe Arcrobat 4.0, den konvertere direkte dine htlm-sider til
pdf-filer, hvorefter du kan tilføje video, lyd mv ....
Avatar billede hundevennen Nybegynder
23. maj 2001 - 22:59 #15
i Staroffice er der et præsentationsprogram mangen til powerpoint - det er gratis og kan hentes hos www.sun.dk
Avatar billede hofer Nybegynder
27. maj 2001 - 18:15 #16
Oliver, hvor er du?! Vi skal vel have fordelt points/lukket spørgsmålet??????