Avatar billede ellgaard Nybegynder
12. april 2004 - 00:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

System.useCodepage = true;

Har leget med menu_dropdown fra Flash templates, men har store problemer med at få æøå til at virke. Har søgt og søgt og fundet nedenstående råd flere gange. Men hvordan gør man det? Har aldrig rodet med Flash før, og er ved at blive grøn i hovedet af at lede.

indsæt desuden : System.useCodepage = true; I din første frame

Hvis du har en anden løsning, er den også meget velkommen.
Avatar billede pyroman Nybegynder
12. april 2004 - 00:35 #1
Hvordan man gør hvad? Indsætter koden i første frame?

Det gør du ved at åbne din flash fil og vælge første frame i tidslinien øverst oppe og åbne actions-panelet, hvori du kan kopiere koden ind i...

Ved ikke helt om det bare var det du var ude efter - men ellers, så forstod jeg ikke dit spørgsmål :)
Avatar billede ellgaard Nybegynder
12. april 2004 - 18:03 #2
Så fandt jeg ud af at sætte koden ind, men desværre hjalp det ikke.

File, New from template, menus, menu_dropdown. Hvis nogen kan få den menu til at virke med æøå i xml-filen, så hører jeg meget gerne fra jer.