Avatar billede knh16 Nybegynder
11. april 2004 - 18:08 Der er 51 kommentarer og
2 løsninger

Banner til www.bet1.dk

Nu har vi et par gange forsøgt herinde på eksperten.dk at få lavet et banner til vores side bet1.dk

Indtil videre, har vi ikke været 100 % tilfredse, selv om vi må erkende at I gør et godt stykke arbejde...

Vi håber at med de 200 point, at kunne lokke nogle flere med på vognen.

Vi efterlyser et banner, som SKAL være 700x100.
Farverne skal matches siden, dvs. at ingen skrigende gul farve!!

Der skal stå bet1.dk på banneret. Vi har besluttet at det IKKE er nødvenligt med et slogan eller motto.

Der må meget gerne være billeder på, helst af fodboldstjerner eller lign.
Avatar billede knh16 Nybegynder
11. april 2004 - 18:11 #1
På forhånd tak!
Avatar billede lordhead Nybegynder
11. april 2004 - 19:51 #2
Avatar billede omtus_komikatus Nybegynder
11. april 2004 - 19:59 #3
Hmm... Ved ikke om I kan bruge den.. Kig selv efter:

http://www.geocities.com/omtus_komikatus/
Avatar billede knh16 Nybegynder
11. april 2004 - 20:17 #4
Hej begge to!

Jeg har lige snakket med mine co. workers, og vi er blevet enige om at begge to virkelig flotte... Der er dog et par detajler vi er utilfredse med..

Til LordHead..
Banneret matcher rigtig godt, dog kan vi den tykke grå streg der går igennem for neden. Hvis det er til, for at fylde 100 ud i højden, så bare cut dem af! Det er utrolig flot med de runde hjørner, men som du kan se har vi en sort streg gående rundt om tabellen.. Den mangler ligesom lidt i siderne.. Hvis du laver de to detajler, er du rigtig tæt på 200 point!

Til Omtus Komikatus,
det er en rigtig fed baggrund, dog kan vi ikke lige skrifttypen. Vi synes ikke den passer til vores side, som gerne skal fremstå som seriøs. Hvis du lavede en lidt mere stilfuldt skrifttype, er du tæt på 200 point! Ellers et fedt banner!

På forhånd tak til jer begge...!
Avatar billede omtus_komikatus Nybegynder
11. april 2004 - 20:20 #5
ok.. har lige lagt en lidt mere diskret udgave ind på samme side:
http://www.geocities.com/omtus_komikatus/

Arbejder lige på skrift-typen...
Avatar billede omtus_komikatus Nybegynder
11. april 2004 - 20:32 #6
Avatar billede omtus_komikatus Nybegynder
11. april 2004 - 20:40 #7
Undskyld, er det jer der har postet dette, eller bare en der prøver at snyde sig til nogle points:

------
Bannerer over dem alle!
(190 point fra madsenfc)

Hej igen....Alle eksperter!

Så er det tid for den kreative banner-designer.

I kan lave lige hvad i vil, det eneste jeg kræver er at der er blilled(er) på og der står bet1.dk og det skal være i 700x100!

På forhånd tak!
-----

???
Avatar billede knh16 Nybegynder
11. april 2004 - 20:42 #8
Hmm... Ja! Sorry! En mindre hjerneblødning hos en af vores "medarbejdere"!!

Ved ikke hvad, der går af ham!
Avatar billede omtus_komikatus Nybegynder
11. april 2004 - 20:42 #9
Hehe... OK..
Avatar billede knh16 Nybegynder
11. april 2004 - 20:45 #10
Mht. skriftypen, ved vi ikke liige...!!!!

Den er bestemt bedre, men problemet ligger nok i skyggen.. Prøv muligvis med en kursiv skrift.. Lidt ferrari-agtig.. (Hvis du forstår sådan en lille en) Og måske en placering nede i højre hjørne... Lidt svært at forklare!!!
Avatar billede omtus_komikatus Nybegynder
11. april 2004 - 20:46 #11
Hmm... J skal prøve..
Avatar billede lordhead Nybegynder
11. april 2004 - 20:52 #12
knh16 > Jeg forstår ikke helt hvad det er du vil, - du vil gerne have fjernet det grå nede i bunden, men skal jeg glemme de runde hjørner eller hvad?
Avatar billede knh16 Nybegynder
11. april 2004 - 20:53 #13
Lordhead > Nej nej.. De runde hjørner passer perfekt! Problemet på banneret, er at der ikke er nogen SORTE STREGER i siderne!
Avatar billede lordhead Nybegynder
11. april 2004 - 20:54 #14
Og så vil jeg også gerne sige, at da jeg bruger mozilla firefox som browser har jeg indtil nu ikke vidst at du har en sort border rundt om din table, da den meget simpelt ikke vises i min browser..
Avatar billede knh16 Nybegynder
11. april 2004 - 20:54 #15
ok! Det er helt i orden! Aner ikke så meget om det..
Avatar billede lordhead Nybegynder
11. april 2004 - 20:58 #16
Avatar billede lordhead Nybegynder
11. april 2004 - 21:01 #17
Jeg har kigget i din kode, og jeg tror jeg har fundet fejlen ang. borders. Hvis du skriver "1px" alle de steder i koden hvor der står "1", så tror jeg den er hjemme - så kan jeg også se siden helt normalt :)
Avatar billede knh16 Nybegynder
11. april 2004 - 21:02 #18
Nu er siden lavet simpelt i Frontpage, så jeg har minimalt forstand på koder! Men med det nye banner, ser siden flot ud!
Avatar billede omtus_komikatus Nybegynder
11. april 2004 - 21:04 #19
Hmm... Her er det så. Ikk det bedste jeg har lavet.. Men forstår ikke helt hvad du mener..
Avatar billede omtus_komikatus Nybegynder
11. april 2004 - 21:04 #20
Avatar billede knh16 Nybegynder
11. april 2004 - 21:09 #21
Jeg må ærlig talt indrømme, at jeg simpelthen ikke kan bestemme nu!
Avatar billede knh16 Nybegynder
11. april 2004 - 21:09 #22
De er geniale begge to..
Avatar billede lordhead Nybegynder
11. april 2004 - 21:10 #23
Hvis du evt. havde nogle ideer til forbedringer, så sig endelig til...
Avatar billede omtus_komikatus Nybegynder
11. april 2004 - 21:12 #24
ditto
Avatar billede knh16 Nybegynder
11. april 2004 - 21:13 #25
jeg synes at Lordhead passer godt ind med de runde hjørner, og med farverne.. Problemet er bare, at det måske bliver for farveløs...
Det ville måske være endnu mere genialt, hvis du lavede en lignende bund til med runde hjørner..

Omtus, jeg kan personlig godt lide det, og det er mig der tager den endelig beslutning.. Men det er ikke så populært blandt de jeg har spurgt. Prøv hvis du har lyst, at lave et hvor navnet BET1.dk er super tydelig
Avatar billede omtus_komikatus Nybegynder
11. april 2004 - 21:14 #26
Hvor der stadig er nede i hjørnet? eller midtpå igen?
Avatar billede lordhead Nybegynder
11. april 2004 - 21:15 #27
Jeg prøver med nogle flere farver, og jeg laver den bund du siger ;-)
Avatar billede knh16 Nybegynder
11. april 2004 - 21:15 #28
Omtus, du bestemmer selv.. Hvad der ser bedst ud
Avatar billede lordhead Nybegynder
11. april 2004 - 21:24 #29
Endnu et forsøg, der går lidt tættere på dine kriterier...
http://www.lordhead.dk/exp/bet1-4.gif
Avatar billede omtus_komikatus Nybegynder
11. april 2004 - 21:35 #30
Hmm.. Har prøvet.. Kan simpelt ikke finde på mere... Så du må vælge en af dem du har set, eller tage Lordheads:

http://www.geocities.com/omtus_komikatus/
Avatar billede knh16 Nybegynder
11. april 2004 - 21:40 #31
Jeg er meget i tvivl..

Hvor bliver den bund af, Lordhead?

Jeg har sat dem til afstemning, det står mellem Lordhead's bet1-2 & bet1-4 og så Omtus nummer 3 med farver og lille skrift..

Indtil videre ser det således ud:
Bet 1-2 : 6 stemmer
Bet 1-4 : 2 stemmer
Beton5, (nummer3): 12 stemmer

Afstemning har deadline mandag 21.00
Avatar billede knh16 Nybegynder
11. april 2004 - 21:41 #32
Skal nok opdatere løbende
Avatar billede lordhead Nybegynder
11. april 2004 - 21:43 #33
knh16 > Rolig nu, det tager trodsalt lidt tid at lave sådan noget, og jeg har også andre ting at se til, men jeg er skam igang! Jeg eksperimentere lidt med noget skrift...
Avatar billede knh16 Nybegynder
11. april 2004 - 21:43 #34
Ok! Sorry..Bliver helt stresset af denne afstemning!
Avatar billede lordhead Nybegynder
11. april 2004 - 21:47 #35
har leget lidt med noget "copyright" - kan fjernes til hver en tid ;-)
www.lordhead.dk/exp/bet1-bund.gif
Avatar billede knh16 Nybegynder
11. april 2004 - 21:48 #36
Fedt nok.. Men skriftypen passer ikke så godt ind.. så lav den hellere som den røde i 1-4..

Tak fordi I gider lave så meget arbejde i det!!!
Avatar billede lordhead Nybegynder
11. april 2004 - 21:54 #37
www.lordhead.dk/exp/bet1-bund.gif - jeg elsker at hjælpe andre når jeg kan ;-)
Avatar billede lordhead Nybegynder
11. april 2004 - 21:55 #38
Angående den afstemning, hvor foregår den så henne?

For bedre resultater, kunne du jo for eksempel vise siden med grafikken på.
Avatar billede knh16 Nybegynder
11. april 2004 - 21:58 #39
Ja, jeg ved det godt.. Jeg har spurgt 15-20 over MSN Messenger.. Og så har jeg et indlæg liggende på en fodboldportals debatforum
Avatar billede lordhead Nybegynder
11. april 2004 - 22:01 #40
...Men hvad sagde du til min bund?
Avatar billede knh16 Nybegynder
11. april 2004 - 22:01 #41
Jeg tror gerne jeg vil se bunden uden tekst!
Avatar billede knh16 Nybegynder
11. april 2004 - 22:03 #42
Bunden er meget pæn, skriften er alt alt for stor..
Avatar billede lordhead Nybegynder
11. april 2004 - 22:05 #43
teksten er nu fjernet www.lordhead.dk/exp/bet1-bunden.gif
Avatar billede knh16 Nybegynder
11. april 2004 - 22:44 #44
Det ser ud til at afstemningen er gået lidt død..
Og jeg har taget en beslutning, selv om den var meget svær..
Jeg har bare et problem, da det er mit første indlæg her på eksperten, aner jeg simpelthen ikke hvor man uddeler point?
Jeg har ledt med lys & lygte!!!?!!??!?!
Avatar billede lordhead Nybegynder
11. april 2004 - 22:47 #45
Tjaa.. du kan da fortælle hvem af os der skal lægge et svar...
Avatar billede knh16 Nybegynder
11. april 2004 - 22:54 #46
Nå okay.. det er sådan det fungerer!!!

Jeg synes personligt at alle bannere var lige værdige, men det mente de adspurgte altså ikke.. Så jeg har været Omtus tredje billede (beton5). Men jeg synes at Lordhead har gjort et godt stykke arbejde, så jeg vil gerne give 125 point til Omtus og 75 point Lordhead.

Jeg har på fornemmelsen, at jeg ved et senere design vil bruge LordHeads banner. Så der må vi snakke sammen senere!
Samtidigt, vil jeg lige lægge et tak til jer begeg to ind på www.bet1.dk.
Avatar billede lordhead Nybegynder
11. april 2004 - 22:58 #47
Jeg håber du blev tilfreds... Det var sjovt ;-)

Du kan altid kontakte mig på webmaster@lordhead.dk hvis du har nogle henvendelser. Ellers må du/i have en fortsat god påske :)
Avatar billede knh16 Nybegynder
11. april 2004 - 22:59 #48
Tak i lige måde!
Skal jeg acceptere eller afvise, når du skal have point???

Fatter ikke det her system
Avatar billede lordhead Nybegynder
11. april 2004 - 23:01 #49
Du venter på at omtus_komikatus lægger et svar, og så trykker du "avanceret". Så skriver du hvad vi hver især skal have :)
Avatar billede knh16 Nybegynder
11. april 2004 - 23:03 #50
okidoki
Avatar billede lordhead Nybegynder
11. april 2004 - 23:06 #51
Avatar billede omtus_komikatus Nybegynder
11. april 2004 - 23:49 #52
Hehe... her er svaret så..
Avatar billede omtus_komikatus Nybegynder
12. april 2004 - 13:38 #53
Tak for points..