Avatar billede exo Nybegynder
11. april 2004 - 14:57 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

30-Scooter?

Hej Allesammen!

Jeg har nu desperat søgt efter en Yamaha Jog/Aprilia Sonic til de højst 6000 kr,- i københavns området. Men kan ikke finde noget. Har været inde på www.dba.dk hver dag for at se om der skulle komme nogle, men det gør der ikke...

Findes der andre sider som dba.dk med brugte ting eller nogen der evt. kender nogen der vil sælge deres scooter (lovlig MED papirer) så please fortæl.

mvh. Exo!
Avatar billede erik-bbs Nybegynder
11. april 2004 - 17:33 #1
Ja, prøv også dette link,  http://www.gulgratis.dk/

det er helt gratis at se/bruge

Hilsen
Erik
Avatar billede erik-bbs Nybegynder
11. april 2004 - 17:45 #2
Et lille ekstra fif, prøv lige at ringe til, Dennis Gregersen på 56 82 22 03, han har en lille og god eenmands forretning, samt et lille godt værksted, for bla. 30 Scootere, som du søger. Han kan måske også hjælpe dig med en brugt Scooter. Forretning og værksted ligger i Ejby ved Køge.
Orientering: Dennis, ER uddannet som mekaniker inden for branchen.

NB: Du kan hilse fra Erik i Brøndby Strand.

Hilsen, og held og lykke fra
Erik
Avatar billede tobias28 Praktikant
11. april 2004 - 20:27 #3
eller kigge efter noget andet end en jog....klart de er gode...men også dyre
Avatar billede hejoggoddag Nybegynder
12. april 2004 - 00:08 #4
Kig på www.scootergalleri.dk der ser jeg da tit folk der sælger deres jog. Du kan også se min her: http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=6149
Avatar billede hejoggoddag Nybegynder
12. april 2004 - 00:09 #5
skriv til mig på MartinMC1988@hotmail.com hvis du får problemer med din jog!
Avatar billede exo Nybegynder
12. april 2004 - 13:49 #6
erik-bbs >>
har været lidt inde på gulgratis.dk men det er alle sammen falske annoncer, har ringet lidt rundt, og hey? du kan da ik sælge en Yamaha Jog til 2.000 kr,-? :D
Så ringede jeg til din ven Dennis og han har kun nye scootere, så kommer vi op i den højere prisklasse... jeg skal kun have den her scooter ½ år til jeg får bil så det skal bare være noget der ser fedt ud og kan kører :)

hejoggoddag>>
Nice kværn du har der? :D Kan specielt godt lide Playboy mærket ved speedometeret ;)
Prøver at søge lidt rundt derinde og se om jeg kan få en til en "fair" pris... :)
Avatar billede varmeskud Praktikant
13. april 2004 - 06:43 #7
du kan kigge lidt inden på www.scooter-forum.dk det er et forum for unge hvor de snakker om scooter lige som vi snakker om it her. og der sælger de også scooter og køber der inden.