Avatar billede mortimor Nybegynder
11. april 2004 - 12:47 Der er 2 kommentarer

Needer et program

Hey
Jeg ville høre om nogen kender et program hvor man kan se hvor varm sin CPU er og sådan noget.
Ved godt man kan bruge BIOS, men når men ikke lige vil genstarte så er det jo ret træls ikke at kunne se det.
Jeg har nemligt fået et lille problem med min køling, da jeg manger en airflower skal snart have købt en men kan ikke lige nu, så jeg ville gerne kunne holde lidt øje med min CPU.

Håber der er nogen som kan hjælpe mig!! :oD
Avatar billede rkhdk Nybegynder
11. april 2004 - 12:52 #1
http://www.tweakup.dk/HTML/download/diagnose.php

- Vcool hvis du har en AMD (den bruger jeg selv)

- Aida32

- Speedfan mener jeg også kan kontroller temp

- Hardware monitor
Avatar billede mortimor Nybegynder
11. april 2004 - 12:57 #2
1000 tak skal du have :D

Med Venlig Hilsen
Morten