Avatar billede slumse Nybegynder
11. april 2004 - 12:37 Der er 8 kommentarer

Billig low noise kabinet

Hej..

Jeg står og mangler et billigt og meget lydløst kabinet...
Udseendet er fuldstændig ligemeget... Så længe den er billig og lydløs

Jeg har været ved at kigge på edbpriser, men jeg syntes ikke rigtig jeg kan finde ud af det... ER der nogen der ved bare lidt?
Avatar billede reneit Nybegynder
11. april 2004 - 12:38 #1
Avatar billede Slettet bruger
11. april 2004 - 12:56 #2
Hold dig langt væk fra Chippen, det er et fuskerfirma udover alle grænser.
Avatar billede slumse Nybegynder
11. april 2004 - 13:18 #3
jeg syntes heller ikke jeg kunne finde noget på chippen... andre forslag?
Avatar billede spt Nybegynder
11. april 2004 - 13:20 #4
de plejer at være pænt dyre... men du kan jo lave det selv. køb det billigste skrot kabinet du kan finde og smid nogle lyddæmpningsmåtter i den.
Avatar billede spt Nybegynder
11. april 2004 - 13:24 #5
http://www.shg.dk/htmlfiles/infobox.asp?varenr=810516&kat=

der er en type måtter. så skal du jo bare finde dig et kabinet til en femmer. udskift evt. din blæser i din strømforsyning.
Avatar billede spt Nybegynder
11. april 2004 - 13:25 #6
kig dig for før du køber, og se evt om der er billigere alternativer, hos andre end shg.

kender folk der har lydisoleret med liggeunderlag fra jysk sengetøjslager til 20 kr.
Avatar billede slumse Nybegynder
11. april 2004 - 13:27 #7
ok... Hvor finder man lige et kabinet til en femmer???
Avatar billede edbmongolen Nybegynder
12. april 2004 - 08:26 #8
http://www.bjtrading.dk/menu.asp her kan du få et fedt næsten lydløst kabinet for 400.- med 300W strømforsyning har det selv..