Avatar billede avalodia Nybegynder
11. april 2004 - 11:55 Der er 7 kommentarer

Genveje i Outlook virker ikke

Når jeg klikker på et link (URL) i mail (Outlook 2000) sker der intet.

Hvordan kan jeg reparere det?
Avatar billede reneit Nybegynder
11. april 2004 - 11:57 #1
Så virker linket ikke det er nok det enees grund... ville jeg gætte på
Avatar billede avalodia Nybegynder
11. april 2004 - 12:01 #2
Det gælder for alle links i mine mails at browseren ikke aktiveres. Der sker intet, så jeg får end ikke en fejlmeddelse.
Avatar billede x-pro Nybegynder
11. april 2004 - 12:09 #3
prøv at tjekke dine sikkerheds zoner, samme som ie. Efter en upd kan de blive ændret.
Avatar billede avalodia Nybegynder
11. april 2004 - 13:34 #4
Mine sikkerhedszoner ser ud til at være OK.
Avatar billede dana Nybegynder
11. april 2004 - 21:29 #5
Har du opdateret til den sidste nye version af Internet Explorer? Ellers så gør det via Windows Update! Se om det ikke hjælper.
Avatar billede avalodia Nybegynder
12. april 2004 - 12:07 #6
Desværre var en opdatering ikke nok.
Avatar billede avalodia Nybegynder
12. april 2004 - 12:09 #7
Jeg har nu opdaget at et link til en xxx.aspx virker, men et link til en xxx.html ikke virker. Der sker heller ikke noget når jeg holder shift nede som skulle lade mig vælge browser. Cursoren skifter godt nok til et hånd over et html-link så et eller andet sker der da.
Jeg tror jeg vil geninstallere Office-pakken og se om det hjælper.