Avatar billede punk_fm Nybegynder
11. april 2004 - 11:52 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Jeg hakker - hjælp!

Hey Eksperter!

Jeg har lige købt en ny computer, navligt en HP Pavilion a319.dk.
Den har Intel Celeron, 2,7 GHz, der er "Integreret Intel Extreme grafik" men problemet er det HAKKER, jeg er selv en meget stor ynder af Counter Strike, og jeg kan simpelthen ikke spille, fordi hver gang der man skal skyde hakker det vildt meget. Det hakker også i som spil på sider som f.ex. komogvind.dk !

noget man kan gøre, for at stoppe dette ulidelige hakkeri ?
Avatar billede reneit Nybegynder
11. april 2004 - 11:54 #1
opdatere din grafik driver direct 9
Avatar billede x-pro Nybegynder
11. april 2004 - 11:58 #2
har du i cs sat video driver til opengl
Avatar billede punk_fm Nybegynder
11. april 2004 - 12:15 #3
Jeg vil helst spille med OpenGL! så jeg spiller med Open GL... det hjælper ikke at ændre, har prøvet!
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. april 2004 - 19:45 #4
Integreret Intel Extreme grafikchippen duer IKKE til spil - så der er desværre ikke en løsning du kan bruge.
Avatar billede x-pro Nybegynder
11. april 2004 - 23:06 #5
Avatar billede x-pro Nybegynder
11. april 2004 - 23:09 #6
Efter intel's egne ord læs her http://www.intel.com/support/graphics/gaming/82845.htm
skulle det virke til cs
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. april 2004 - 23:23 #7
ja :)

Men har selv en bærbar med samme grafikchip - men skal ikke over 800x600 ellers lagger det :)
Avatar billede x-pro Nybegynder
12. april 2004 - 11:58 #8
også med den sidste nye driver ??
Avatar billede x-pro Nybegynder
12. april 2004 - 11:59 #9
undskyld
mente grafik driver "chipset driver"