Avatar billede hansi99 Nybegynder
11. april 2004 - 00:57 Der er 3 kommentarer

RAM problem!

Jeg har 1 GB Ram siddende i min maskine men windows siger at der kun er 512 mb!

Hvordan får jeg den på andre tanker?
Avatar billede hansi99 Nybegynder
11. april 2004 - 01:07 #1
PS! De er købt i kødbyen! Kan det have nogen betydning?
Avatar billede soulmand Nybegynder
11. april 2004 - 02:24 #2
Måske fordi:
a)dit bundkort ikke understøtter mere end 512Mb - og/eller
b)din bios ikke kan/eller er sat til at enable doublesided ram

Prøv at kig i bundkortmanualen eller på fabrikantens hjemmeside.
eøh - kødbyen !??
Avatar billede magictouch Nybegynder
11. april 2004 - 07:44 #3
Eller, hvis du har købt nogen af dem fornylig, er det ikke sikkert de er kompatible med de originale ram.