Avatar billede monic Nybegynder
10. april 2004 - 22:32 Der er 3 kommentarer

Symboler og @ mangler

I Word XP (og delvis Outlook) mangler jeg pludselig muligheden for at vælge menupunktet Symboler (pludselig forsvundet) samt at kunne skrive @. Jeg kan godt skrive @ når jeg tilføjer en ny adresse i adressekartoteket, men ellers ikke og heller ikke i Word.

Jeg har prøvet følgende: geninstallation og reperation af Office XP samt installation af diverse SP's.
Avatar billede erik-bbs Nybegynder
11. april 2004 - 13:51 #1
Gå op på titellinie hvor der bla står, Filer , Rediger osv. fin et tomt sted på linien og stil din curser her, HØJREKLIK, gå ned under Tilpas (nederst)gå ind i fanen, Kommandoer, gå ned i venstre billede til, Indsæt, rul panel ned i højre side til du finder, Symbol, hold venstre musseknap ned på Symbol og træk det op på titellinie, så skulle dit problem være løst. Forsøg dig frem heri med dit andet problem.
God fornøjelse
Hilsen Erik
Avatar billede erik-bbs Nybegynder
11. april 2004 - 14:00 #2
NB: Lille ekstra kommentar, hvis det er problemet.

@ skrives ved at holde, Alt Gr, nede og samtidig trykke på 2
Avatar billede monic Nybegynder
14. april 2004 - 08:21 #3
Det med symboler gik vældig fint, men jeg kan stadig ikke skrive @ i Outlooks adressefelt eller i Word. I Word kan jeg godt tilføje @ ved hjælp af symboler, men Alt Gr + 2 giver ikke en pind. Det er rigtig irriterende, for jeg kan ikke skrive til adresser som ikke er tilføjet i mit adressekartotek.