Avatar billede solrac Nybegynder
10. april 2004 - 17:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ps2 på pc

Hvordan kan jeg tilslutte min ps2 til den bærebar. Så vores sønner kan spille i bil når vi skal på ferie.
Avatar billede webcreator Nybegynder
10. april 2004 - 17:55 #1
Hvis din bærbare har TV-in, så kan jeres PS2 sættes til via dette stik. Spillet vil så vises på den bærbares skærm, nøjagtigt som på et TV.

Hvis din bærbare ikke har TV, så er det muligvis muligt at købe et PCMCIA-kort med TV-in. Det har jeg dog ingen erfaring med.

Men virker det ikke som dobbelt-konfekt, at sætte en spille-maskine til en computer, som han ligeså godt kunne spille på i stedet?
Avatar billede webcreator Nybegynder
10. april 2004 - 17:56 #2
Hvis din bærbare ikke har TV = Hvis din bærbare ikke har TV-In
Avatar billede thesqunk Nybegynder
10. april 2004 - 17:56 #3
Det er så vidt jeg ved ikke muligt. Men jeg skulle mene at der i forretninger som f.eks. fona, kan købe adaptorer der kan bruges i udelandske stik (Hæng mig ikke op på det :S)
Avatar billede webcreator Nybegynder
10. april 2004 - 18:00 #4
Hvis jeg må komme med et alternativt forslag, så findes der efterhånden en del billige 12" fjernsyn til bilen, man kan tage med på farten. Desværre er de fleste af dem jeg har set i sort/hvid. Til gengæld er de rimeligt billige. Men det må kunne lade sig gøre, at finde noget i farve.
Avatar billede solrac Nybegynder
10. april 2004 - 18:26 #5
Tak for svaret
Avatar billede webcreator Nybegynder
10. april 2004 - 19:51 #6
Så lidt :)