Avatar billede xagaronz Nybegynder
10. april 2004 - 15:47 Der er 5 kommentarer

Webcam på hjemmesiden

Hej.. Jeg har prøvet at få webcam på min hjemmeside.. Mit webcam duer på mit MSN men ikke på min hjemmeside.. Jeg bruger programmet: WebcamXP ... Jeg gir 200 point til den der kan hjælpe mig.. // Kasper !
Avatar billede roenving Novice
10. april 2004 - 15:58 #1
>>xagaronz

Dette spørgsmål ser mærkeligt u i sammenhæng med:
http://www.eksperten.dk/spm/487770

-- kan du give en forklaring, som kan overbevise mig om, at det ikke er et forsøg på at omgå points-reglerne:

http://www.eksperten.dk/regler.phtml

§2.1.15:
[Det er ikke tilladt at] udlove mere end 200 point for et spørgsmål ved at dele det over flere spørgsmål.

roenving/coadmin
Avatar billede xagaronz Nybegynder
10. april 2004 - 16:01 #2
Ja .. Jeg har fået hjælp af en meget venlig mand derinde.. og det hjalp lidt men man kan stadig ikk se det på hp'en og nu spørg jeg om der er andre der kan hjælpe men det kan du ikk acceptere .. Dit svin!
Avatar billede el_morten Nybegynder
10. april 2004 - 16:06 #3
Det er ikke et forsøg på at omgåes disse pointregler.
Problemet er at mit forslag hjalp xagaronz delvist, da det skulle virke, men da han får signal gennem en antenneforening virker det åbentbart ikke.
Det uddybende problem er så for xagaronz at: Han kan se sig selv på sin hjemmeside, via webcamXP, men andre kan ikke se ham. Det er dog mærkligt at han kan bruge sit webcam i forbindelse med messenger, hvor det virker fint..!? Jeg har fortalt ham at han skal tage kontakt til sin antenneforenings support.
//el_morten
Avatar billede el_morten Nybegynder
10. april 2004 - 16:07 #4
Hmm... ikke just en kommentar der vil hjælpe ham nu..
Avatar billede snowball Novice
10. april 2004 - 16:09 #5
xagaronz er blevet deaktiveret. Kommentare som 10/04-2004 16:01:10 er på ingen måde acceptabel her på Eksperten!

Snowball / CoAdmin