Avatar billede kebaaab Nybegynder
10. april 2004 - 14:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gider ikke starte Geocities Pagebuilder

Når jeg prøver at starte Geocities PageBuilder kommer den i et nyt vindue og siger "If PageBuilder does not start automatically, please click here"

Klikker jeg står der nede i venstre hjørne at der opstod en fejl på siden og intet sker.

Holder jeg over linket står der "javacript:eval(unescape(location.search.substring(1)))

Hvad betyder det? Jeg kan heller ikke gå ind på flashsider som Newgrounds måske af samme grund.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
10. april 2004 - 14:50 #1
"javacript" skal nok være "jaavascript"... der mangler et "s"
Avatar billede thesurfer Nybegynder
10. april 2004 - 14:50 #2
rettelse: "javascript" :-)
Avatar billede kebaaab Nybegynder
10. april 2004 - 14:54 #3
Nu har jeg Newgroundsfejlen: "java script:OpenPortalContentWin(42632, 225, 450, '42632_Janenba_episode_2.svf'

Og større er min skærm ikke

Det der "janenba"-noget må være navnet på filen
Avatar billede thesurfer Nybegynder
10. april 2004 - 14:55 #4
Har du et link til siden, så vi kan se det vi behøver?
Avatar billede kebaaab Nybegynder
19. oktober 2004 - 09:08 #5
Glem det, af en eller anden grund fungerer det hele igen...