Avatar billede troja Nybegynder
10. april 2004 - 12:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

W32.Welchis.B.Worm...ÆV

Efter at have installeret XP og oprettet internetforbindelse på ny PC, kom der 2 "velkomst-hilsner" fra henholdsvis Internetudbyder og Microsoft. Norton kom promte med en advarsel, men selv om Norton skulle ha nappet W32.Welchis.B.Worm, er der nu mange problemer med pc'en. Hvis jeg går Online lukker alt ned og genstarter + pc'en køre meget langsomt.
Er der nogle problemknusere der kan komme med en løsning?
Avatar billede troja Nybegynder
10. april 2004 - 12:12 #1
øhm...W32.Welchia.B.Worm
Avatar billede anddk Praktikant
10. april 2004 - 12:12 #2
Se her under Blaster : http://www.arlet.dk/
Avatar billede troja Nybegynder
10. april 2004 - 12:17 #3
Hmm..hvor finder jeg lige det om W32.Welchia.B.Worm? Jvf lige at den ny PC lukker når jeg går online
Avatar billede anddk Praktikant
10. april 2004 - 12:26 #4
Jeg tror det er en blaster virus, den angriber XP med den sammen den går online hvis den ikke er opdateret. Så bare prøv at gøre det der står under blaster.
Avatar billede arlet Juniormester
10. april 2004 - 14:48 #5
Ellers hent en hijackthis: http://www.arlet.dk/hjt.htm

Så skal vi nok få bugt med den orm
Avatar billede troja Nybegynder
10. april 2004 - 15:40 #6
Jeg tror den er der nu..måtte bruge uendelig tid på opdateringer..gaab
Så anddk, tak for indsatsen - hermed 100 point til dig
:-)
Troje
Avatar billede anddk Praktikant
10. april 2004 - 16:15 #7
Mange tak.