Avatar billede bloody-123 Nybegynder
09. april 2004 - 23:34 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Viden om computere

Hej...

Jeg er ude for at finde noget om hvor jeg kan blive mere klog me det der med computere, det ska både være noget med windows/instalationer og om tingene inden i computeren?

gerne blade eller hjemmesider?

min mail er hejmeddig2003@hotmail.com
Avatar billede mat Nybegynder
09. april 2004 - 23:38 #1
Avatar billede donfunk Nybegynder
09. april 2004 - 23:49 #2
Du skal bare bede om at få spørgsmålene der stilles til Eksperten og så vente og se svarene !!  Det kan man lære vildt meget af. Men ellers kan jeg godt anbefalde dig at lære diverse produktguider hos edbpriser.dk , det vil give dig en grundlægende viden om hardwaren inden i pc'en. Hvad angår installationerne ....  Det er ofte en smagssag. Nogle er til win 98 fordi deres maskine er gammel og andre vil have XP fordi de gamle styresystemer godt kunne være lidt ustabile. Der er så også entutiaster der vil have linux men det er for de mere erfarende indenfor pc-verdenen.
Avatar billede s_f Nybegynder
09. april 2004 - 23:51 #3
kig efter IDG hæfterne på posthuset, der finder du megen vide.

Vh Steffen
Avatar billede gchris5 Praktikant
10. april 2004 - 01:00 #4
Jeg har et spr.! Hvorfor vil du lære mere? Hvad skal(vil) du bruge til?
Avatar billede bloody-123 Nybegynder
10. april 2004 - 01:01 #5
fordi vil vide mere om computer..men har meldt mig til computer kursus nu sååå np der
Avatar billede gchris5 Praktikant
10. april 2004 - 01:18 #6
Ville bare vide om du ville være klogere toæ hjemmebrug eller det var fordi du skulle ud og skaffe dig et "job"
Avatar billede squashguy Nybegynder
10. april 2004 - 01:33 #7
Hvorfor afviser du #1 svar? www.howstuffworks.com har faktisk rigtig meget godt omkring  computere.. www.pcguide.com er også god
Avatar billede gchris5 Praktikant
10. april 2004 - 01:36 #8
det var nogle nemme point