Avatar billede undefine Nybegynder
09. april 2004 - 18:48 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Tutorial til effekt

Hej,

Er der en venlig sjæl, som kan fortælle mig, hvor jeg kan finde en tutorial til menueffekten på følgende side:
http://www.tantriady.com/main.html

Den der onclick();, hvor den åbner en lille fane med indhold.

På forhånd tak!
Avatar billede mobius6 Juniormester
12. april 2004 - 22:47 #1
ja den ligger lige til at downloade på www.flashkit.com
søg efter "horisontal menu" eller bare blad gennem "navigation and menus"
DEN ER DER! JEG HAR SET DEN :)
(versionen du kan downloade har så vidt jeg husker 6 "blade" som ligger i højre side,
farverne er de samme)

enjoy :)
Avatar billede undefine Nybegynder
18. april 2004 - 15:13 #2
Jeg har ledt og ledt uden held - kunne du evt. henvise mig til den specifikke tutorial?
Avatar billede mobius6 Juniormester
18. april 2004 - 16:21 #3
jeg har ikke linket men filen hedder sådan her:
webug_collapse_expand_menu.fla

så burde du nok kunne finde den (søg efter webug eller collapse)

Det er ikke en tutorial men en fuldt fungerende .fla (ol'school kode dog..)
Avatar billede jakobkp Nybegynder
18. april 2004 - 21:10 #4
Det virker ikke med at søge på dem men da jeg selv kunne bruge noget lignende, fandt jeg det lige til dig:
http://www.flashkit.com/movies/Interfaces/Menus/webugs_-young_da-4744/index.php
  Ikke helt det samme men med lidt arbejde skal du nok få det til at virke.

mvh Jakob
Avatar billede mobius6 Juniormester
18. april 2004 - 21:57 #5
ja det er den :) (same same...)
Avatar billede undefine Nybegynder
19. april 2004 - 17:36 #6
Ja, tak - smid et svar, og points er jeres :)
Avatar billede mobius6 Juniormester
19. april 2004 - 18:23 #7
her er et "dele svar" :)
Avatar billede jakobkp Nybegynder
19. april 2004 - 22:08 #8
Tada et svar :)