Avatar billede megabad Nybegynder
09. april 2004 - 17:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

help til min side

hvad er det lige der sket her?  jeg ved ikke hvorfor der kommer de 2 hvide kanter frem.

http://www.vomare.com/index2.php

har lave den i Macromedia Dreamweaver MX
Avatar billede Kengun Praktikant
09. april 2004 - 17:59 #1
hvis man kører andre opløsninger end du har lavet siden til så er der også noget mere der bliver fejl: http://www.kengun.com/eksperten/487629.jpg . du må se til at du giver bredden i antal pix og ik i procent. du kan forsøge at ændre frameborder="no" til frameborder="0" (der "0" er null)
Avatar billede megabad Nybegynder
10. april 2004 - 21:42 #2
jeg har altid brugt % hvordan bruger man det i pix og kender du måske et sted hvor jeg kan læse om det?
Avatar billede Kengun Praktikant
10. april 2004 - 21:52 #3
kender desverre ik Dreamweaver ret meget, da jeg bruger Frontpage til at lave mine rammer. Men der du angiver størrelsen i % tror jeg du kun skal skrive f.eks. 500 som da giver dig 500 pixler. ved ik om det her er meget til hjælp, men du kan jo forsøge.
Avatar billede megabad Nybegynder
31. maj 2004 - 15:33 #4
lukket