Avatar billede mathsk Nybegynder
09. april 2004 - 17:32 Der er 5 kommentarer

Racing wheel problem?

JEg har anskeffet mig et racing wheel sæt. Nu sidder jeg så og vil teste det i gta vice city. Men jeg kan ikke få  pedalerne til at virke. Findes der en mod til spillet? eller kan man måske gøre noget med at svejse W tasten sammen med pedalen?
Avatar billede victor-1 Nybegynder
09. april 2004 - 17:35 #1
Tror du skal en tur ind i "Options -> Controlers" inde i selve spillet, hvor du kan konfigurere dit rat og dine pedaler.
Avatar billede mathsk Nybegynder
09. april 2004 - 17:47 #2
ja. men det er bare lige det at der kan man ikke definrer rat og pedaler. Når man trykker på speederen, er det jo en axe men trykker på, og så vil den ikke registrere det, ligesom den ikke vil registrere det hvis du rykker din mus til højre.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
09. april 2004 - 17:59 #3
Så har du måske ret i, at der skal en mod eller en patch installeres før det kommer til at virke. Hermed kan jeg ikke hjælpe dig - desværre :(
Avatar billede mathsk Nybegynder
09. april 2004 - 18:02 #4
andre? der må da være en eller anden syret molbo måde at fikse det på?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
09. april 2004 - 18:44 #5
det er ikke muligt..O/